• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تأسیس کلینیک دندان‌پزشکی و گسترش پردیس، برنامه علوم پزشکی آزاد تهران در کیش

  • کد خبر : 15439
  • 11 اردیبهشت 1398 - 18:14
تأسیس کلینیک دندان‌پزشکی و گسترش پردیس، برنامه علوم پزشکی آزاد تهران در کیش

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: رشد کمی و کیفی دانشکده‌های پزشکی و دندان‌پزشکی و تاسیس کلینیک دندان‌پزشکی در کیش از برنامه‌های سال ۹۸ است.

به گزارش کیشوندنیور، سید محمد ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با اشاره به مهم‌ترین و اولویت برنامه‌های این دانشگاه برای سال ۹۸ در کوتاه مدت و بلند مدت گفت: تمرکز اصلی و کار ویژه ما بسط پردیس بین‌المللی کیش است.

وی با بیان اینکه دانشجویان ساختمان جدید پردیس بین المللی کیش مستقر شدند، ابراز کرد: با وجود کلاس‌های درس جدید، آزمایشگاه مجهز، اتاق مدیران گروه فضای جدید و مناسبی را ارتقای آموزشی پردیس بین‌المللی کیش فراهم شده است.

ابطحی اضافه کرد: برنامه داریم با سرمایه‌گذاری بیشتر ضمن اضافه کردن رشته های جدید، مرکز پژوهش و تحقیقات در پردیس بین‌المللی کیش تاسیس کنیم تا حوزه پژوهش ساماندهی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در خصوص سایر اولویت‌های کاری این دانشگاه، گفت: رشد کمی‌و‌کیفی دانشکده‌های پزشکی و دندان‌پزشکی و تاسیس کلینیک دندان‌پزشکی در کیش از برنامه های سال ۹۸ با کمک شورای عالی آموزش دانشگاه واحد علوم پزشکی تهران است.

وی پیرامون وضعیت استادان پردیس بین المللی کیش، عنوان کرد: طی سال های گذشته از استادان متفرقه برای تدریس در پردیس بین‌المللی کیش دعوت می کردیم؛ اما از سال ۹۷ مقرر شد که این پردیس باید اعضای هیئت علمی خود را داشته باشد.

ابطحی اهمیت درجه دکتری را در برخی از رشته ها بسیار حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: قصد داریم در سال ۹۸ کلینیک روانشاسی بالینی را در تهران تاسیس کنیم که در جهت ارتقا و رشد دانشکده پزشکی واحد علوم پزشکی تهران است. همچنین به دنبال کسب مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اضافه کردن مقطع دکتری روانشانسی بالینی در این دانشگاه هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران خاطر نشان کرد: پردیس بین‌المللی کیش در ۱۳۹۴ به صورت جداگانه اقدام به جذب دانشجو جذب می کرد؛ اما از سال ۹۵ این پردیس بین‌المللی به صورت اختصاصی به واحد علوم پزشکی تهران واگذار شد.

وی با تاکید بر رشد رشته‌های پیراپزشکی و دستیاری، افزود: توسعه آموزش در رشته‌های علوم تکمیلی و دستیاری در کنار رشته اطفال و اورژانس از سایر اهداف توسعه‌ای است.

ابطحی در انتها خاطر نشان کرد: سال گذشته ظرفیت بیمارستان فرهیختگان به فضای آموزش عالی اضافه شده است که ۳۲۰ تخت بیمارستانی با تجهیزات بسیار خوب دارد. این بیمارستان بهترین فضا را برای گسترش فضای آموزش بالینی در اختیار دانشجویان و استادان دانشگاه آزاداسلامی قرار می‌دهد./ایسکانیوز

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15439
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.