• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

هزینه نوروزی بلیت قطار، هواپیما و هتل‌ها افزایش نمی‌یابد

  • کد خبر : 9852
  • 17 اسفند 1396 - 5:18
هزینه نوروزی بلیت قطار، هواپیما و هتل‌ها افزایش نمی‌یابد

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه نوروز امسال بلیت قطار و هواپیما افزایش پیدا نمی‌کند و هزینه هتل‌ها نیز افزایش نخواهد داشت و حتی کاهش قیمت نیز وجود دارد، به تشریح ارائه چند عیدی برای مسافران پرداخت.

به گزارش کیشوند نیوز، علی‌اصغر مونسان در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با تشریح تسهیلات عیدانه به مردم و علی الخصوص مسافران نوروزی به بیان چند عیدی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پرداخت و اظهار داشت: در حوزه عیدی ایام نوروز ما ۵ محور را در حوزه گردشگری امسال برنامه‌ریزی کردیم که یکی از مهمترین برنامه‌های ویژه ما در افزایش کیفیت خدمات سفر است.

وی ادامه داد: یکی دیگر یک سامانه شکایات داشتیم ۰۹۶۲۹ که تلفنی بود و تبدیل کردیم به یک اپلیکیشن هوشمند که بازخورد می‌دهد یعنی بلافاصله که شکایت را ثبت می‌کنید این شکایت در قالب یک پیامک به شما اعلام می‌شود که ثبت شد و مراحل آن هم دائم اعلام می‌شود و حال این شکایات بلافاصله می‌رود روی کارتابل رئیس ستاد سفر استانی که شکایت انجام شده و این مسئله می‌رود روی میز استاندار و استاندار متوجه می‌شود از این ۱۹ دستگاهی که دارند در مقوله سفر هر استان فعالیت می‌کنند شکایت برای کیست و پیگیری می‌شود و مردم نیز احساس خواهند کرد که شکایت‌شان پیگیری شده و شنیده می‌شود و پاسخ نیز داده می‌شود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه تسهیلات عید عنوان کرد: همچنین راه‌اندازی کمپ‌های بین‌راهی به‌عنوان استراحتگاه در مسیرهای کم‌خطر خواهیم داشت تا در کاهش تصادفات هم نقش ایفاء کنیم.

مونسان تصریح کرد: همچنین سامانه سفور را راه‌اندازی می‌کنیم که یک درگاهی است برای همه خدماتی که در حوزه گردشگری در حال اتفاق است، مثلاً در حوزه هتل، بلیت و … می‌روید در سفور و همه این بخش‌های خدمات دهنده وجود دارند، هم رقابتی می‌شود برای پایین آوردن قیمت‌ها و هم ما می‌توانیم نظارت کنیم که آنجا چه دارد می‌گذرد و روی قیمت هم می‌توانیم نظارت کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای کاهش هزینه‌های سفر داریم که امسال بلیت قطار و هواپیما افزایش پیدا نخواهد کرد. همچنین بلیت هتل‌ها افزایش قیمت نخواهد داشت و در خیلی استانها کاهش قیمت هم خواهیم داشت.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: همچنین تخفیف ویژه رستوران‌ها و مراکز پذیرایی را خواهیم داشت، در این راستای تخفیف مجتمع‌ها و بازارهایی با ما همکاری کردند و در جشنواره عیدانه گردشگری حضور پیدا کردند و کاهش قیمت دارند که همین اکنون نیز در خیلی از بازارها می‌توانید این مسئله را ببینید.

مونسان خاطرنشان کرد: برنامه ویژه‌ای نیز داریم برای افزایش شادی و نشاط که آقای رییس جمهور امسال خیلی تأکید داشتند که فضای امیدبخش، شادی و نشاط‌آور تزریق شود تا مردم در ایام عید، فضای بانشاط ببینند که در همه ادارات کل ما نیز یک بودجه ویژه‌ای برایشان لحاظ شده است که بتوانند برنامه‌های مفرح و شادی را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9852
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.