• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

نشست خبرنگاران عمانی با مدیرعامل جامعه بازاریان و بازدید از جاذبه‌های گردشگری کیش

  • کد خبر : 9766
  • 12 اسفند 1396 - 19:30
نشست خبرنگاران عمانی با مدیرعامل جامعه بازاریان و بازدید از جاذبه‌های گردشگری کیش

هیئت رسانه‌ای عمانی با هدف معرفی جزیره کیش به مردم کشور عمان از طریق رسانه‌های معتبر این کشور، از امکانات و زیبایی‌های کیش بازدید کردند و با مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان دیدار کردند.

سادات نجفیبه گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نشست خبری هیات ۱۰ نفره خبرنگاران عمانی با رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، وی با ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد و اهداف جامعه بازاریان و بازرگانان کیش به تبیین فعالیت های تجاری و بازرگانی فعالان اقتصادی جزیره کیش پرداخت.

مشاور بازرگانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن ابراز خرسندی از برقراری پرواز بین جزیره کیش و کشور عمان گفت: برقراری این پرواز می تواند بستر مناسبی برای مراودات تجار و بازرگانان کیش با عمان باشد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری نمایشگاه های مشترک در حوزه های اقتصادی و تجارت افزود: نزدیکی سیاسی و فرهنگی دو کشور، می تواند زمینه خوبی برای ارتقاء بخش اقتصادی و مراودات بازرگانی بین جزیره کیش و مسقط باشد.

در این نشست هیات رسانه ای عمانی نیز با طرح سوال و گفت و گو با مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نسبت به تهیه خبر و گزارش برای انعکاس در روزنامه ها و شبکه های تلویزیونی عمان اقدام کردند.

گفتنی است، این هیات عمانی در سفر سه روزه به جزیره کیش از طرح های گردشگری، مراکز تجاری، شهر زیر زمینی کاریز، کشتی یونانی، کلبه هور، درخت سبز، کرانه های ساحلی و شهر حریره دیدن کردند.









عکاس : حسین تهوّری

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9766
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.