• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برگزاری دومین نشست مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با شرکت های تبلیغاتی در کیش

  • کد خبر : 9763
  • 12 اسفند 1396 - 16:37
برگزاری دومین نشست مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با شرکت های تبلیغاتی در کیش

دومین نشست مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با مدیران شرکت های تبلیغاتی فعال در جزیره برگزار شد.

 

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، این نشست عصر روز چهارشنبه ۹ اسفند با حضور دکتر محمدرضا محمدی مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، معاون امور شهری و جمعی از مدیران شرکت های تبلیغاتی در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

در این نشست دکتر محمدی ضمن اشاره به موارد مطرح شده در نشست اول ، گفت: امید است با برگزاری مستمر این جلسات با هدف بهبود وضعیت تبلیغات محیطی، به راهکارهای مناسب دست یابیم. وی با اشاره به خلاء تبلیغات کارآمد در جزیره ، گفت: تبلیغات محیطی در سطح جزیره در یک حالت سکون قرار دارد و در این فضا جای خالی استفاده از تکنیک های مدرن و کارآمد احساس می شود. همچنین باید در جانمایی تابلوهای تبلیغاتی بازبینی به عمل آید.

محمدی ایجاد برندینگ در تبلیغات کیش را ضروری دانست و افزود: کیش دارای این ظرفیت است که بتواند به عنوان الگو و پایلوت تبلیغات در کشور عمل کند.

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با تاکید بر تاثیر تبلیغات بر سیمای شهری اظهار داشت: تابلوهای تبلیغاتی در دید مستقیم و اجباری ساکنان و گردشگران قرار دارد و دارای اثرگذاری مهمی بر ناظران و عابران است.

وی با اشاره به اینکه جزیره کیش علیرغم به وسعت کم از ظرفیت های تبلیغاتی خوبی برخوردار است، عنوان کرد: شرکت های تبلیغاتی با توانایی های گوناگون ، می توانند با استفاده از پتانسیل های موجود، در تبلیغات و سیمای جزیره ایجاد تحول کنند.

محمدی با اشاره به تحول خواهی تیم مدیریتی جدید جزیره، تصریح کرد: رونق سرمایه گذاری و انجام اصولی پروژه های عمرانی و شهری مورد هدف گذاری ویژه تیم مدیریتی جدید است و استفاده از ظرفیت های بومی در عرصه های گوناگون نیز مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی در ادامه تشکیل کنسرسیوم یا ایجاد کانون در قالب چارچوبی نظام مند برای این شرکت ها را ضروری خواند.

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش برلزوم تهیه طرح جامع تبلیغات محیطی تاکید کرد و اظهار داشت: به منظور شکل دهی و نظام مند کردن کلیه فعالیت های تبلیغاتی، تهیه این طرح ضروری است که این مهم همکاری همگان را می طلبد.

محمدی در پایان در خصوص درجه بندی شرکت های تبلیغاتی جزیره، گفت: شرکت ها باید با توجه به عواملی از جمله توانایی علمی و عملی، سوابق کاری در سه بخش طراحی و برنامه ریزی، اجرا و بهره برداری با هدف هم افزایی، دسته بندی شوند.

لازم به ذکر است، در این نشست مدیران شرکت های تبلیغاتی نیز به ارائه راهکار و پیشنهاد های خود در جهت بهبود تبلیغات محیطی کیش در تمام حوزه ها پرداختند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9763
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.