• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

مراسم “وداع” و معارفه فرمانده یگان حفاظت فرودگاه کیش برگزار شد

  • کد خبر : 974
  • 12 مهر 1395 - 2:01
مراسم “وداع” و معارفه فرمانده یگان حفاظت فرودگاه کیش برگزار شد

با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی مرحوم سرهنگ پاسدار مرسلی، سرهنگ پاسدار جمال آبادی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین المللی کیش منصوب گردید. در این مراسم که با حضور فرمانده حفاظت هواپیمایی کشور، مسئولان نظامی، انتظامی و محلی جزیره کیش برگزار شد، سرهنگ صفرعلی موسوی ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت: فرماندهی یگان […]

با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی مرحوم سرهنگ پاسدار مرسلی، سرهنگ پاسدار جمال آبادی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین المللی کیش منصوب گردید.

در این مراسم که با حضور فرمانده حفاظت هواپیمایی کشور، مسئولان نظامی، انتظامی و محلی جزیره کیش برگزار شد، سرهنگ صفرعلی موسوی ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم گفت: فرماندهی یگان حفاظت هواپیمایی کیش  ۱۸ ماه پیش به مرحوم سرهنگ مرسلی تفویض شد و به عنوان کسی که بیشترین ارتباط کاری را با وی داشتم به صراحت اعلام می کنم که امانتی که به عنوان ماموریت به مرحوم مرسلی داده شد با تعهد و مسئولیت پذیری وی  بهتر از پیش باز گردانده شد.

فرمانده حفاظت هواپیمایی کشور از اخلاق نیکو و ارتباط خوب مردمی، به عنوان بخشی از محسنات مرحوم مرسلی یاد کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره وی از حمایت ها و زحمات همسر و فرزندان مرحوم مرسلی دراجرای ماموریتش تقدیر و تشکر کرد.

وی درادامه از سرهنگ پاسدار محمد علی جمال آبادی به عنوان فردی متعهد یاد کرد و برای وی در جایگاه  فرماندهی یگان حفاظت هواپیمایی کیش توفیق از خداوند متعال خواستار شد.

سرهنگ موسوی برقراری امنیت و آرامش را در کشور منوط به همکاری مجموعه ای از ارگان های نظامی و انتظامی دانست که درسایه تعامل با یکدیگر به اهداف نظام که امنیت ، آرامش و پاسداری از حریم مردم و کشور است دست می یابند.

وی همچنین توجه به مباحث فرهنگی مانند برگزاری مراسم مذهبی را در کنار ایفای وظایف کاری از دیگر مواردی دانست که باید به آن توجه شود.

سرهنگ موسوی در پایان ضمن تاکید بر اهمیت خوشرویی دربرخورد با مسافران از همه ارگانها ونهادهای کیش خواست روند همکاری وهمراهی خودرا مانند گذشته با فرمانده جدید یگان حفاظت فرودگاه کیش ادامه دهند.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی هرمزگان نیز دراین جلسه از مرحوم سرهنگ پاسدار مرسلی به عنوان فردی لایق، شایسته و پرتلاش یاد کرد و گفت: در ایفای شایسته این ماموریت توسط مرحوم مرسلی که از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس بود همکاری وهمراهی همیشگی همسر و فرزندان وی قابل تقدیر است .

امام جمعه کیش نیز دراین جلسه با بیان اینکه گفتار و رفتار مرحوم سرهنگ پاسدار مرسلی در راستای خدمت به اسلام و مردم بود گفت: کسانیکه در راه خدمت به مردم و دین عمرشان به پایان می رسد شهیدانی والامقام هستند.

وی افزود: گرچه فقدان مرحوم مرسلی غم بزرگی برای خانواده وی است که دشواریهای زیادی هم برای آنان به همراه دارد اما این تحمل وشکیبایی در محضر خداوند توفیق برای این خانواده به همراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای سرهنگ جمال آبادی در جایگاه فرمانده جدید یگان حفاظت فرودگاه کیش گفت: سپاه درکنار ماموریت هایش درحفاظت و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران  حفاظت از امنیت فرودگاههای کشور و خدمت رسانی به مردم را نیز بر عهده گرفته است که از خداوند متعال توفیق سپاه پاسداران وهمه نهادهای انتظامی ونظامی کشور را خواستارم.

در این جلسه از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش لوحی به رسم یادبود وبه پاس تلاشها و زحمات مرحوم سرهنگ پاسدار مرسلی به همسر وی اهدا شد.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خانواده مرحوم سرهنگ پاسدار مرسلی با اهدای لوح از طرف فرماندهی حفاظت هواپیمایی کشور، حکم فرماندهی یگان حفاظت هواپیمایی کیش به سرهنگ پاسدار محمد علی جمال آبادی اعطا شد.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=974
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.