• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره، الگویی مناسب برای کشور + تصاویر

  • کد خبر : 9736
  • 10 اسفند 1396 - 15:38
ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره، الگویی مناسب برای کشور + تصاویر

این مراسم عصر چهارشنبه ۹ اسفند با حضور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، مدیر حمل و نقل عمومی کیش، جانشین رئیس پلیس راهور کیش و جمعی از کارکنان ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این مراسم عصر چهارشنبه ۹ اسفند با حضور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، مدیر حمل و نقل عمومی کیش، جانشین رئیس پلیس راهور کیش و جمعی از کارکنان ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره در خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش برگزار شد.

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در این مراسم، ضمن تقدیر رانندگان خدوم حمل و نقل عمومی جزیره، برگزاری این جلسات را برای ریشه یابی مسایل و مشکلات این حوزه و رفع آن در چارچوب ضوابط، مؤثر دانست.

محمدی با بیان اینکه شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش متولی امور شهری شامل شهر سازی، عمران شهری، جمع آوری و تصفیه پسآب، زیبا سازی، فضای سبز، نظافت شهر، بازیافت پسماند، حمل و نقل شهری و همچنین ورزش در جزیره است افزود: مدیریت این امور با هدف تامین آسایش و آرامش ساکنان و گردشگران کیش انجام می شود و در این میان حمل و نقل عمومی از جایگاه ویژه ای بر خوردار است.

وی تاکید کرد: وضعیت خوب خودروها از نظر نگهداری و نظافت، شرایط مطلوبی را برای ارائه خدمات با کیفیت، تامین آسایش مسافران و زیبایی منظر شهری ایجاد می کند. از سویی روانی ترافیک یکی از عوامل موثر در خدمت رسانی شایسته توسط ناوگان حمل و نقل عمومی است و این عامل مهم، نگرانی دسترسی به موقع خدمات مطلوب را مرتفع می کند.

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش از خودروهای شخصی و تک سر نشین به عنوان یکی از عوامل بحران زا در شهرهای کلان کشور یاد کرد و افزود: باید با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، فرهنگ استفاده از وسایط  نقلیه را ارتقاء دهیم و کیش را تبدیل به الگویی برای سایر شهرها کنیم.

محمدی با اعلام اینکه پس از انتصاب مدیریت جدید حوزه حمل و نقل عمومی کیش، سامان دهی  به وضعیت حمل و نقل عمومی کیش در همه ابعاد با جدیت دنبال می شود، گفت: حدود ۸۰۰ نفر به عنوان راننده در این حوزه به فعالیت مشغول هستند و هدف ما از این سامان دهی، پاسداشت شخصیت و کرامت این قشر زحمت کش در جزیره است.

برگزاری جلسات با رانندگان و ارائه راهکار برای رفع مشکلات، برگزاری دوره های آموزشی، استقرار عدالت در حمل و نقل جزیره، ایجاد مکانیزم های تشویقی همراه با ساز و کارهای برخورد با تخلفات احتمالی، تشکیل اتحادیه های صنفی و تهیه طرح هایی با هدف کاهش هزینه ها از دیگر مواردی بود که محمدی به آنها اشاره کرد.

وی در پایان از خدمات حسن محمد علی پور که پیش از این عهده دار مدیریت حوزه حمل و نقل عمومی بود، قدردانی کرد.

همچنین نجاتی مدیر حمل و نقل عمومی کیش با بیان اینکه رانندگان این حوزه زحمات بی شائبه ای را در طول سال متحمل می شوند، افزود: گاهی بازخورد این زحمات به حق بیان نمی شود.

وی با اعلام اینکه جلسات تقدیر از رانندگان با هدف ارسال پیام ارائه خدمات شایسته این قشر زحمتکش به شهروندان برگزار می شود، گفت: در این راستا از کلیه آژانس های تاکسی رانی در جزیره کیش خواسته شد تا بر طبق قوانین موجود رانندگان نمونه خود را به این معاونت معرفی کنند و با بررسی های صورت گرفته در خصوص عملکرد آنها، بر طبق ضوابط نفرات برتر انتخاب شدند.

نجاتی  یاد آور شد: مقرر شده تا هر ماه از بین رانندگان فعال در جزیره، راننده برتر انتخاب شود.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم از دو راننده برتر جزیره تقدیر شد.











لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9736
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.