• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

راه‌اندازی مجدد عملیات ساخت پروژه ترمینال جدید فرودگاه کیش بعد از ۲ سال وقفه +تصاویر

  • کد خبر : 9702
  • 08 اسفند 1396 - 6:55
راه‌اندازی مجدد عملیات ساخت پروژه ترمینال جدید فرودگاه کیش بعد از ۲ سال وقفه +تصاویر

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از ترمینال جدید فرودگاه کیش از بهره‌بردای این ترمینال در شهریور سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، دکتر انصاری لاری در بازدید از این پروژه عنوان کرد: پروژه ترمینال جدید فرودگاه کیش به‌خاطر مشکلاتی که ایجاد شده بود از جمله کمبود منابع اعتباری، حدود ۲ سال متوقف شده بود که بعد از پیگیری‌های صورت گرفته از طرف معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش مجدداً پروژه فعال شده و الان ۴۵ روز است فعالیت مجدد خود را آغاز کرده است.

وی گفت: در این ۲ سال اینجا متروکه شده بود و خبری از فعالیت نبود، فعال کردن کارگاهی که ۲ سال متوقف است، کار سختی است ولی امروز که به‌صورت سرزده به اینجا آمدیم مشاهده می‌کنید که پروژه خیلی خوب در حال پیشرفت است.

انصاری ادامه داد: البته انتظار ما خیلی بیشتر از این هست که ان‌شالله در بهار مشاهده خواهید کرد که این پروژه با حداکثر توان فعال خواهد شد. البته امروز هم حدود ۱۷۰ نفر بر روی این پروژه مشغول به‌کار هستند و حجم کاری که در این ۴۵ روزه انجام شده نیز قابل توجه است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص زمان اتمام این پروژه گفت: ان‌شالله اگر مشکلی پیش نیاید ظرف مدت ۱۸ ماه این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید. امیدورایم بتوانیم در هفته دولت سال ۹۸ این پروژه را به‌بهره‌برداری برسانیم و مردم و گردشگران بتوانند از ترمینال جدید کیش استفاده نمایند.

وی در رابطه با میزان هزینه پروژه ترمینال فرودگاه کیش گفت: برای کل این پروژه حدود ۳۰۰ الی ۳۵۰ میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده است که برای اتمام کار حدود ۲۰۰ الی ۲۲۰ میلیارد تومان دیگر هم باید هزینه شود تا پروژه به نتیجه برسد. منابع مالی این پروژه در حال مدیریت شدن است که دچار کمبود منابع نشویم و این اعتبارات از خود درآمدهای سازمان منطقه آزاد کیش تامین خواهد شد.



















عکس از: جعفر همافر

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9702
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.