• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

مدرن ترین فرودگاه کشور به دست متخصصان داخلی در کیش ساخته شد

  • کد خبر : 29291
  • 23 آبان 1402 - 18:08
مدرن ترین فرودگاه کشور به دست متخصصان داخلی در کیش ساخته شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به افتتاح مدرن ترین فرودگاه کشور در کیش گفت: هوشمندترین پایانه فرودگاهی کشور به دست متخصصان داخلی ساخته شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی‌و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی صبح سه شنبه ۲۳ آبان در آیبن افتتاح پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش این پروژه ملی را به عنوان سومین ترمینال بزرگ فرودگاهی و نخستین پایانه هوشمند در کشور معرفی کرد و گفت: تلاش متولیان این امر مهم و زحمات بی وقفه مختصصان و مهندسان داخلی در طول ساخت ‌‌و تجهیز این طرح ملی قابل قدردانی است

سرهنگی در ادامه سخنان خود، اظهار داشت: تمام زیبایی ها، عظمت، امکانات و‌ تجهیزات هوشمند این ترمینال حاصل تلاش و تجارب ارزشمند ظرفیت های فنی و دانش داخلی است.

وی ضمن اشاره به آیه ای از قرآن کریم و زیبایی های جزیره کیش این منطقه را یکی از مقاصد مهم گردشگری در سطح کشور معرفی کرد و افزود: روزگار قدیم منطقه آزاد کیش محلی برای کسب و کارها و کشت مروارید بود و جزیره یکی از جاذبه های مطرح گردشگری ایران آماده میزبانی شایسته از عموم ‌گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در تکمیل سخنان‌خود، تاکید کرد: از بدو ورود به جزیره کیش و پذیرش مسوولیت نخستین اولویت کاری خود را پایانه جدید جزیره به عنوان پروژه ملی کشور در دستور‌کار قرار گرفت و امروز خوشبختانه شاهد افتتاح این طرح بزرگ هستیم.

رحیم سرهنگی، خاطر نشان کرد: باید تک تک متخصصان و مهندسان این طرح بزرگ ملی که امروز شاهد افتتاح آن هستیم در شیشه های این پایانه نصب و از تلاش های آنها در طول این سال ها که برای تکمیل فرودگاه کیش تلاش کردند قدردانی و به همگان این ظرفیت و‌توانمند ارزشمند داخلی معرفی شود.

به گفته سرهنگی پایانه جدید فرودگاه کیش به عنوان ترمینال هوشمند در سطح کشور هدیه ای از کل کیشوندان به تمام مردم ایران است و افزود: کیشوندان ساکنان مهمانان نوازی هستند و این منطقه آماده میزبانی از تمام گردشگران از اقصی نقاط دنیا می باشد.

سرهنگی در سخنان پایانی خود بر شریان های ورودی جزیره که مسیرهای “زمینی و‌هوایی” است اشاره کرد و گفت: کسب و کارهای این منطقه متاثر از مسیرهای زمینی و ‌هوایی است که باید گام های موثری برای تقویت ظرفیت های زمینی و افزایش تعدادایرلابن ها برای میزبانی شایسته از عموم مسافران و گردشگران برداشت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29291
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.