• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

سه کماندار از کیش به اردوی تیم ملی ریکرو دعوت شدند

  • کد خبر : 967
  • 12 مهر 1395 - 1:02

در میان اسامی اعلام شده به تیم ملی ریکرو جوانان و نوجوانان در بخش دختران و پسران کشور، نام سه ورزشکار از کیش به چشم می خورد. به گزارش کیشوند نیوز، بعد از درخشش جوانان و نوجوانان دختر و پسر جزیره کیش در مسابقات قهرمانی کشور که در ماه های اخیر برگزار شده بود، سه […]

در میان اسامی اعلام شده به تیم ملی ریکرو جوانان و نوجوانان در بخش دختران و پسران کشور، نام سه ورزشکار از کیش به چشم می خورد.

به گزارش کیشوند نیوز، بعد از درخشش جوانان و نوجوانان دختر و پسر جزیره کیش در مسابقات قهرمانی کشور که در ماه های اخیر برگزار شده بود، سه نفر از این ورزشکاران به اردوی تیم ملی تیرو کمان در رشته ریکرو کشور دعوت شدند.

سوگند رحمانی، فاطمه سادات میر شفیعی و امیرحسین رمضانی سه کمانداری هستند که از کیش به اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان راه یافتند.

اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان جوانان و نوجوانان در رشته ریکرو از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ مهرماه در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

ریکرو نوجوانان پسران: ایمان فلاحی (تهران)، مرتضی محمدی راد (گلستان)، مهدی سرخوش (کرمان)، امیرعلی طباطبایی (تهران)، محمد حسین قوامی (چهار محال و بختیاری)، آرمین رئیسی (البرز) و امیر یزدانی (اصفهان)

ریکرو نوجوانان دختران: سوگند رحمانی (کیش)، فاطمه سادات میر شفیعی(کیش)، نازنین زهرا جمالزاده (تهران)، مطهره پوربرقی (تهران)، حنانه عظیمی نیا (قزوین)، کیانا فرزان (البرز) و محدثه عصاری (اصفهان)

ریکرو جوانان آقایان: امیرحسین رمضانی (کیش)، محمد هادی مظفری (هرمزگان)، متین سبزی (لرستان)، امیر علی داعی (تهران)، حسین پناهی (اصفهان)، رضا طهماسبی (چهار محال و بختیاری)، برنا کریمی (چهار محال و بختیاری)، یوسف شریف زاد (البرز) و شروین اسدزاده (تهران)

ریکرو جوانان بانوان: پریسا روحانیان (تهران)، یاسمن سپهوندیان (تهران)، مریم کرمی نژاد (کرمان)، محدثه امیری (مرکزی)، نیلوفر علی پور (البرز)، ملیکا جودی (البرز) و مهینا فلاح (یزد)

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=967
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.