• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

ارتباط سریع شهروندان با مسئولان معاونت امور شهری کیش با سامانه های ۱۳۷ و ۱۴۱

  • کد خبر : 9541
  • 30 بهمن 1396 - 17:12
ارتباط سریع شهروندان با مسئولان معاونت امور شهری کیش با سامانه های ۱۳۷ و ۱۴۱

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش از سامانه های ۱۳۷ و ۱۴۱ به عنوان یکی از راه های سریع ارتباطی با مسئولان این شرکت برای ثبت پیشنهادها، انتقادات و نظرات سازنده کیشوندان و گردشگران، یاد کرد.

شرکت عمران، آب خدماتبه گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات، دکتر محمدی با بیان اینکه با توجه به شرایط و منابع موجود، ارتباط با شهروندان و رسیدگی به مسائل و مشکلات امور شهری و خدماتی یکی از اولویت های ما در این شرکت است، افزود: مسئولان این شرکت در تلاش هستند تا در کمترین زمان ممکن ، مشکلات به حق شهروندان در خصوص امور شهری را مرتفع سازند.

وی ضمن اشاره به جلسات ملاقات مردمی که دوشنبه هر هفته در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست های شهروندان در شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش برگزار می شود ، از دو سامانه ۱۳۷ و ۱۴۱ به عنوان دیگر راه های ارتباطی با مسئولان این شرکت ، یاد کرد و اظهار داشت: این دو سامانه از جمله راه‌های آسان و سریع ارتباط با این مجموعه است تا شهروندان بتوانند کلیه‌ی درخواست‌ها، شکایات، و پیشنهادات خود را در تمامی حوزه‌های مدیریت شهری اعلام کرده و از طریق دریافت کد رهگیری جهت پی‌گیری آن اقدام کنند.
محمدی در ادامه گفت: این رویکرد در حوزه‌ی مدیریت شهری دستاوردهای مطلوبی را در بر داشته است که از آن جمله می‌توان به ایجاد مرکز هدایت و کنترل، سامان‌دهی فوریت‌های خدمات شهری، شناخت مسایل و مشکلات مردم و برقراری پل ارتباطی بین شرکت و ساکنان جزیره نام برد.

وی تصریح کرد: سامانه‌ی ۱۳۷با هدف ایجاد زمینه برای مشارکت کیشوندان و همچنین گردشگران در مدیریت شهری، رفع مشکلات و معضلات شهری، مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر، دریافت دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری با رویکرد خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و ایجاد ارتباط بیشتر مردم با مدیران ارشد کیش راه‌اندازی شده است. در واقع این سامانه به طریقی جایگزین مراجعات حضوری شهروندان به مبادی اجرایی شده و کیشوندان و گردشگران می‌توانند بدون مراجعه به ادارات و مراکز خدمات شهری خواسته‌های خود را عنوان کرده و به واسطه‌ی دریافت کد رهگیری، همه‌ی مراحل انجام آن را رصد کنند.

محمدی یادآور شد: تسهیل ارتباط کیشوندان و گردشگران با شرکت از طریق استفاده از درگاه خدمات الکترونیکی، کاهش مراجعات حضوری کیشوندان برای پیگیری امور و در نتیجه کاهش سفرهای شهری و ترافیک ، احاطه یافتن مدیران شرکت در زمینه‌ی نظارت و کنترل و دریافت بازتاب فعالیت‌های شرکت در سطح جزیره، احترام به کیشوندان به موازات دریافت نظرات و پیشنهادات آنان در جریان مدیریت شهری ، ایجاد بانک اطلاعاتی از مشکلات شهر با هدف طبقه‌بندی و بررسی دقیق و آماری مشکلات در مقاطع زمانی مشخص شده ، بهبود حس تعلق و مسئولیت کیشوندان و افزایش رضایت‌مندی آنها ، ارتقاء سطح مشارکت و نظارت کیشوندان بر امور‌ شهری ، بررسی میزان رضایت کیشوندان از عملکرد شرکت و شناسایی کیشوندان مسئول و مشارکت آنها در امور شرکت از جمله اهداف ایجاد این سامانه است.

وی همچنین در خصوص استفاده از سامانه ۱۴۱ ، گفت: این سامانه نیز به منظور بررسی شکایات، انتقادات و پیشنهادات در مدیریت حمل و نقل عمومی معاونت امور شهری این شرکت ایجاد شده است تا شهروندان بتوانند در مدت زمان کوتاه ، نقطه نظرات خود را به مسئولان مربوطه منتقل سازند.

شایان ذکر است، شهروندان می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی http://urban137.kish.ir و تماس با شماره های سه رقمی ۱۳۷ و ۱۴۱ نسبت به ثبت شکایات و انتقادات خود و ارتباط با مسئولان مربوطه، اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9541
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام و خسته نباشید
    موردی هست که خواهشا با جدیت پیگیری فرمایید حالا که متاسفانه موتور شارژی ها رو آزاد کردید و بصورت فله ای دارید پلاک میکنید پس چرا هیچ قانونی برای موتورها وجود ندارد من راننده فقط برای تردد در خیابان هر سال باید عوارض پرداخت کنم.و معاینه فنی هم بگیرم آیا نباید برای یک موتور شارژی که هم از همان خیابان و هم خلاف جهت آن و بریدگی های خطوط عابر پیاده و پیاده رو را بعنوان پارکینگ استفاده می‌کند از عوارض معاف باشد لطفا یک شب در خیابان تردد بفرمایید ببینید چقدر موتور بدون چراغ و بدون آئینه در حال تردد هست . رانندگی در کیش شده بازی آتاری باید فقط مواظب باشی یکدفعه از بریدگی ها موتور بیرون نیاد به نظرم مقداری خشونت و اعمال قانون سفت و سخت لازمه این کار هست .
    ممنون از شما