• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

پایان لیگ مجهول، بدون جایزه با خرسندی مسئولان/ قهرمانی الصاروج و نایب قهرمانی عرفان اقتدار + عکس و جزئیات

  • کد خبر : 9516
  • 29 بهمن 1396 - 11:39
پایان لیگ مجهول، بدون جایزه با خرسندی مسئولان/ قهرمانی الصاروج و نایب قهرمانی عرفان اقتدار + عکس و جزئیات

تیم الصاروج در یک بازی پر تنش توانست عنوان قهرمانی لیگ مینی فوتبال کیش را از آن خود کند.

به گزارش کیشوند نیوز، در روز پایانی رقابت‌های لیگ مینی فوتبال کیش شب گذشته ابتدا از ساعت ۱۹ تیم‌های بازرگانی مقدسی و مرکز خرید سلطانیه برای کسب عنوان سومی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر بازرگانی مقدسی به پایان رسید.

در دیدار فینال این مسابقات و در روزی که عرفان اقتدار متحول شده نتوانست بازی همیشگی خود را ارائه دهد، این تیم الصاروج بود که توانست از موقعیت‌ها به‌خوبی استفاده کند و بازی را با نتیجه ۷ – ۳ به سود خود به‌پایان برساند. فینال این دیدار از ساعت ۲۰ شنبه ۲۸ بهمن برگزار شد.

از حواشی این دیدار می‌توان به اعتراضات شدید بازیکنان هر دو تیم به نحوه قضاوت اشاره کرد که منجر به اخراج ۳ تن از بازیکنان هر دو تیم شد و دقایق زیادی از وقت مسابقه به این حواشی پرداخته شد.

مهدی بافتی سرمربی تیم عرفان اقتدار در رابطه با این مسابقات گفت: اول از همه از بازیکنان تیم عرفان اقتدار و همه آنهایی که از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم، بازیکنان ما ترکیبی از جوانان و افراد با تجربه بودند که البته تیم باتجربه‌های ما بیشتر با هم هماهنگ بود و در مسابقات نمی‌توانستیم تغییرات آنچنانی در این تیم ایجاد کنیم چون مسابقات حساس بود و برای اضافه کردن بازیکنان جوان به این ترکیب باید تمرینات بیشتری برگزار می‌کردیم که وقت کافی برای این کار را نداشتیم.

وی در رابطه با داوری این مسابقات گفت: داوری در کل خوب بود و داوران هم به نوبه خود برای این مسابقات زحمت کشیدند. همانطور که ما مربیان در جایی اشتباهاتی داریم، داوران هم اشتباه دارند که نمی‌توان از این بابت گله‌مند بود.

حسن صالحی دبیر هیئت فوتبال کیش با اعلام اینکه ۱۰ تیم در این مسابقات حضور داشتند، گفت: امکانات ما امسال در همین حد بود و ان‌شالله سال آینده مسابقات در داخل سالن برگزار می‌شود و کیفیت برگزاری این مسابقات هم بالاتر می‌رود.

وی گفت: کمیته فوتسال کیش با بررسی این مسابقات یکسری بازیکن را برای تیم فوتسال کیش انتخاب کرده است. صالحی در پایان از تمامی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات تشکر کرد.

نکته جالب توجه اینکه برای نفرات برتر این مسابقات هیچگونه هدایای نقدی یا غیر نقدی در نظر گرفته نشده بود. این در حالی است که همین چند روز قبل قهرمان مسابقات گل کوچک در شرکت آب و برق کیش هر کدام نفری ۳۰۰ هزار تومان جایزه دریافت کردند اما هیئت فوتبال کیش با ادعای ارتباط مستقیم با فدراسیون فوتبال کشور، برگزاری جلسات بین هیئت‌های فوتبال کشور و حتی آمادگی برای میزبانی تیم‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، نتوانست هدایایی را برای این مسابقات تهیه کند. این رفتار مسئولان هیئت فوتبال کیش قطعاً باعث فاصله گرفتن جوانان از ورزش خواهد شد.

ناگفته نماند که مبلغ ۱ میلیون تومان ورودی برای تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات تعیین شده بود.

هرچه بود این مسابقات به پایان رسید، رقابت‌هایی که حتی بین خود فوتبالیست‌های کیش هم در فوتسال بودن یا نبودن آن اختلاف نظر وجود دارد و این هیئت فوتبال کیش است که با خوشحالی برگزاری لیگ فوتسال کیش را بدون هزینه خاصی در گزارش عملکرد سالانه خود به ثبت خواهد رساند و برای مسئولان بالادستی ارسال خواهد کرد.

در پایان این مسابقات از نفرات و تیم های برتر با اهدای مدال و جام تقدیر شد.

در این مسابقات جعفر افخمی از تیم عرفان اقتدار با ۱۱ گل زده آقای گل شد.

از هادی آزاد و  دروازه‌بان جوان تیم‌های عرفان اقتدار و بازرگانی مقدسی نیز تقدیر به‌عمل آمد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9516
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.