• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پایان نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش + تصاویر

  • کد خبر : 938
  • 06 مهر 1395 - 22:30

نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش که از ۱۵ تیرماه همزمان با عید سعید فطر آغاز شده بود پس از ۸۲ شب فعالیت دوشنبه شب به کار خود پایان داد. مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش ساعت شب گذشته با حضور هنرمندان، اجرای برنامه های شاد و مفرح و کنسرت رایگان امید جهان در تالار شهر کیش برگزار […]

نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش که از ۱۵ تیرماه همزمان با عید سعید فطر آغاز شده بود پس از ۸۲ شب فعالیت دوشنبه شب به کار خود پایان داد.

مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش ساعت شب گذشته با حضور هنرمندان، اجرای برنامه های شاد و مفرح و کنسرت رایگان امید جهان در تالار شهر کیش برگزار شد.

این جشنواره به رغم نقاط قوت و ضعف و تلاش چند ماهه مسئولان برای برگزاری هر چه بهتر آنف پس از هشتاد و دو شب برنامه های شاد و مفرح و اجرای جشنواره های خرید به همراه ارائه تخفیف در بازارها، مراکز گردشگری و تفریحات دریایی و هتل ها به کار خود پایان داد.

اجرای برنامه های شاد، کنسرت رایگان یک خواننده پاپ، اجرای موسیقی توسط هنرمندان جزیره کیش، قرعه کشی و اهدا جوایز نقدی و دو خودرو از برنامه آخرین شب جشنواره نوزدهم بود.
در این دوره از جشنواره که با مشارکت تعدادی از بازارهای کیش برگزار شد علاوه بر اجرای برنامه های شاد ، لبخند کیش ، جنگ شادی و راه اندازی کارناوال شادی ، هر شب به ۱۰ نفر جوایز نقدی و هر هفته به یک نفر از شرکت کنندگان در قرعه کشی خودرو اهدا شد، جشنواره از حمایت حامیان بخش خصوصی نیز برخوردار بود که نشان از افزایش مشارکت در بخش خصوصی در این دوره داشت .
بالاترین میزان مشارکت در جشنواره تابستانی در این دوره توسط هتل ها با اختصاص اتاق های خالی ۷۰ میلیارد ریال اتفاق افتاد و پس از آن جامعه بازاریان با ۱۸ میلیارد ریال بیشترین مشارکت را داشتند ، تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی در بازارها، مراکز خرید، تفریحات دریایی و خدمات گردشگری از دیگر مشارکت های برای جشنواره نوزدهم بود.
بهره مندی از ظرفیت و استعداد هنرمندان جزیره کیش و افزایش همکاری میان بخش های مختلف ، نظارت بر نرخ بازارها، هتل ها و خدمات گردشگری، راه اندازی سامانه سناک و دریافت شکایت های مردمی ، ساماندهی قرعه کشی و سیستمی بودن آن از دیگر مزیت های جشنواره نوزدهم بود .
یکی از تمهیداتی که برای رفاه حال گردشگران در این دوره در نظر گرفته شد این بود که مسافران پس از تخلیه هتل و تا فاصله زمانی ترک جزیره، در کنسرت های حضور یابند و یا از خدمات تفریحی همچون استخرهای المپیک و کرانه استفاده کنند و سفری خاطره انگیز با انرژی مضاعف از جزیره را به یادگار ببرند.
با برنامه ریزی های انجام شده در این دوره مردم شهرهای مختلف کشور شانس خود برای برنده شدن جایزه از سفر به کیش را امتحان و با خرید انواع کالا یا خدمات از طریق کارتخوان و دریافت کد در قرعه کشی شرکت کردند و برنده جایزه شدند.
در کنار برنامه های تالار شهر ، شرکت خریداران در قرعه کشی شبانه برخی بازارها شانس بیشتری را برای برنده شدن به مخاطبان در این دوره از جشنواره را داد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=938
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.