• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

هویت انقلاب به شعارهای انقلاب است / برخی به بهانه تغییر اوضاع جهانی درصدد نابودی شعارهای انقلاب هستند

  • کد خبر : 9222
  • 14 بهمن 1396 - 6:45
هویت انقلاب به شعارهای انقلاب است / برخی به بهانه تغییر اوضاع جهانی درصدد نابودی شعارهای انقلاب هستند

امام جمعه کیش : قشر جوان ما باید انقلاب را خوب بشناسند و باور کنند، زیرا انقلاب اسلامی یک انقلاب جامع است.

به گزارش خبرگزاری کیشوندنیوز، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده در این هفته از خطبه های نماز جمعه ضمن دعوت از برادران و خواهران گرامی به رعایت تقوای الهی گفت : امام رضوان الله تعالی علیه نمونه ی کاملی از افراد با تقوا بود. اگر ما بخواهیم یک نماد از انسان را به عنوان نماد متقی بیان کنیم باید به امام (ره) اشاره کنیم.

امام جمعه کیش با اشاره به خاطره ای از شهید مصطفی خمینی (ره) نقل کرد : امام هر زمان که نماز شبشان قضا میشد بسیار محزون میشدند و با خود میگفتند که خدایا چه کرده ام که نعمت خواندن نماز شب را از دست داده ام.

همچنین گفت :ما با امام خیلی فاصله داریم اما باید با نزدیک شدن به تقوا خودمان را به امام نزدیک کنیم.

خطیب جمعه کیش با اشاره به ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی افزود : از دیروز دهه فجر آغاز شده و مادر آستانه ورود به۴۰ سالگی انقلاب هستیم
و ویژگی مهم امسال ، تقارن با ایام فاطمیه (س) است.

وی تصریح کرد :قشر جوان ما باید انقلاب را خوب بشناسند و باور کنند. زیرا انقلاب اسلامی یک انقلاب جامع است و همچون انقلاب های دیگر صرفاً اقتصادی، صرفاً سیاسی و یا صرفاً فرهنگی و اجتماعی نیست بلکه همه ی اینها را باهم داراست و از آن همچون اسلام یک انقلاب کامل و جامع ساخته است.

احمد حسن زاده شعار های انقلاب را هویت انقلاب برشمرد و تاکید کرد: هویت انقلاب به شعارهای انقلاب است. اگر ما بخواهیم انقلاب را تعریف و معنا کنیم باید به شعارهای انقلاب نگاه کنیم. یکی از اصیل ترین شعارهای انقلاب شعار اسلامی بودن انقلاب و شعار سلطه ستیزی بود.

حجت الاسلام حسن زاده با تاکید بر حفظ شعارهای انقلاب افزود: انقلاب یک موجود زنده است اما زنده بودنش به حیاط شعارها است و برخی با بهانه ی تغییر اوضاع جهانی سعی می‌کنند شعارهای انقلاب را از بین ببرند اما تا شعارهای انقلاب باشند و حفظ شوند انقلاب هم حفظ می شود.

وی همچنین با اشاره به مظلومیت کشور یمن گفت: کشور یمن یکی از مظلوم‌ترین کشورهاست که چند سال است این کشور با مردمانی مؤمن و مقاوم و انقلابی تحت شدیدترین تهاجمات متجاوزان عربستانی قرار گرفتند.

امام جمعه کیش عنوان کرد : گزارشات یونیسف نشان می‌دهند که تاکنون در جنگ و تجاوز عربستان به یمن ۵ هزار کودک کشته و مجروح شده است و یک میلیون و ۸۰۰ هزار کودک یمنی دچار سوء تغذیه و بحران سلامت هستند یعنی ابتدایی ترین وسایل بهداشت و تغذیه را ندارند و ۲۲ میلیون یمنی یعنی ۷۶ درصد مردم یمن دچار مشکلات حاد تغذیه هستند اما با تمام این مشکلات ملت یمن با مقاومت جانانه و تلاش بسیار و پیشرفتهای موشکی مقابل دشمن ایستاده است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده در سخنان پایانی خود روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را خدمت عزیزان ارتشی نیروی هوایی تبریک گفتند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9222
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.