• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پلمپ ۲ واحد صنفی متخلف/ کشف و امحای ۲۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی و بهداشتی

  • کد خبر : 9148
  • 10 بهمن 1396 - 12:25
پلمپ ۲ واحد صنفی متخلف/ کشف و امحای ۲۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی و بهداشتی

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از انجام ۸۰۸ مورد بازرسی بهداشتی گوناگون توسط بازرسان این مرکز در دیماه سالجاری خبر داد.

مواد فاسد شدهبه گزارش کیشوند نیوز، رئیس مرکز توسعه سلامت کیش بیان کرد: واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش در راستای تشدید کنترل و پایش سلامت مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و اماکن عمومی در دیماه امسال ۸۰۸ مورد بازرسی بعمل آورد و توصیه های لازم و ضروری را به متصدیان نیز ارائه نمودند.

رضانیا تصریح کرد: بر اساس ماده ۱۳ قانون مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، ۲ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی تعطیل و ۱۵ واحد متخلف به دادگاه معرفی شد. همچنین مقدار دوهزار ۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و لوازم آرایشی بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در این ماه در جزیره کشف و امحا شد.

وی گفت: ۲۹مورد نمونه برداری از مواد غذایی و خوراکی، ۲۲ نمونه برداری میکروبی و ۶ نمونه برداری شیمیایی از آب آشامیدنی و ۲۲ نمونه برداری از نان جهت تعیین جوش شیرین، ۹ مورد بازدید از مدارس و مهدهای کودک، صدور ۸۷۶ کارت تندرستی، ۳۳ مورد صدور صلاحیت بهداشتی و ۹ مورد رسیدگی به شکایات بهداشتی از دیگر فعالیت های واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش در دی ماه ۹۶ بوده است.

رضانیا تاکید کرد: اکیپ های کنترل و نظارت موظف شدند علاوه بر پوشش نظارتی کامل بر اماکن اقامتی و مراکز تهیه، توزیع و فروش موادغذایی، مراکز و اماکن خاص را نیز با حساسیت دنبال و تمامی نکات بهداشتی را کنترل و  ونظارت دقیق کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9148
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.