• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

قویترین های ارتش ایران در کیش معرفی شدند

  • کد خبر : 9003
  • 30 دی 1396 - 18:54
قویترین های ارتش ایران در کیش معرفی شدند

هشتمین دوره رقابتهای قویترین مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه به میزبانی پایگاه پدافند هوایی جزیره کیش برگزار شد.

قویترین مردان ایران در ارتشبه گزارش کیشوند نیوز از ایرنا در این رقابت ها روح الله رسولی با ۶۴ امتیاز از نیروی پدافند هوایی قویترین مرد ارتش جمهوری اسلامی ایران  شناخته شد.
همچنین قرارگاه پدافند خاتم الانبیا با کسب ۲۰۸ امتیاز، نیروی هوایی ارتش با کسب ۶۰ امتیاز و نیروی دریایی ارتش هم با کسب ۵۵ امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم تیمی را کسب کردند.

محسن ربیعی و ابوذر ندری از نیروی پدافند هوایی نیز به ترتیب با کسب ۶۲ و ۵۰ امتیاز مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.

سجاد مرادقلی از نیروی هوایی، جعفر خزلی از نیروی زمینی و محمد نظامی از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نیز به ترتیب با کسب ۴۸، ۴۱ و ۳۴ امتیاز جایگاه های چهارم تا ششم را از ان خود کردند.

در این دوره از رقابتهای مردان آهنین ارتش جمهوری اسلامی ۶تیم با ۱۵ ورزشکار با هم به رقابت پرداختند.
این رقابت ها براساس استانداردهای جهانی و در آیتم های جهانی از جمله غلتاندن لاستیک، حمل اسکات تعادلی، حمل چمدان سه گانه، کنده و تکرار حمل گوی برگزار گردید.

سال گذشته و در فینال این مسابقات که با حضور پنج ورزشکار برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالن ورزشی فرماندهی آماد و پشتیبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) برگزار شد، تیم میزبان قهرمان شد و تیم های نیروی هوایی و نیروی زمینی به مقام های دوم و سوم رسیدند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=9003
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.