• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کشف ۶۰۰میلیون ریال صید غیرمجاز در آبهای حوزه استحفاظی دریابانی کیش

  • کد خبر : 8964
  • 26 دی 1396 - 11:58
کشف ۶۰۰میلیون ریال صید غیرمجاز در آبهای حوزه استحفاظی دریابانی کیش

جانشین پایگاه دریابانی کیش از توقیف یک فروند لنج صیادی غیرمجاز با ۳ هزار کیلوگرم ماهی صید شده قابل مصرف به ارزش ریالی ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در حاشیه توقیف یک فروند لنج صیادی غیرمجاز در آب های جزیره کیش اظهار کرد: این فروند لنج به همراه ۸ خدمه روز گذشته در ۸ مایلی نقطه صفر مرزی آبهای سرزمینی حوالی سکوهای نفتی سیری در حوزه استحفاظی دریابانی کیش توقیف گردید.

وی با تاکید بر اینکه دریابانی کیش همواره با قاطعیت با هرگونه تخلف در خصوص صید غیرمجاز برخورد می کند،افزود: این لنج صیادی با استفاده از تورهای معروف به ترال که تمام آبزیان سطح دریا را جارو کرده و به هیچ موجود زنده ای رحم نمی کند در آب های سرزمینی حوزه استحفاظی کیش اقدام به صید کرده بودند که از آنان ۳ هزار کیلوگرم ماهی صید شده قابل مصرف، کشف شد.

سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله توقیف شده ۶۰۰ میلیون ریال به نرخ صید از آب های کیش است، افزود: آنچه مسلم است صید این تورها بیش از موارد یاد شده و از آبزیان متفاوت بوده که علاوه بر ایجاد خسارت به محیط زیست دریایی بسیاری از آبزیان غیر خوراکی را در معرض خطر نابودی قرار می دهد.

جانشین پایگاه دریابانی کیش با تاکید بر اینکه با هر گونه تجاوز به آب های سرزمینی ایران اسلامی برخورد می شود، خاطر نشان کرد: امروز دریابانی کیش مدعی است با ظرفیت ها و امکانات موجود خود ماموریت های محوله را به نحو احسن و شایسته انجام می دهد و بعنوان دژ مستحکم نظام در حاشیه خلیج فارس از تمامیت ارضی کشور با شایستگی دفاع خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8964
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.