• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اقتصاد مقاومتی و اقتصاد تعاونی راهکار خروج از رکود/حذف سرفصل های بودجه ۹۷ که موجب فشار مضاعف بر مردم می شود

  • کد خبر : 8927
  • 22 دی 1396 - 19:42
اقتصاد مقاومتی و اقتصاد تعاونی راهکار خروج از رکود/حذف سرفصل های بودجه ۹۷ که موجب فشار مضاعف بر مردم می شود

عده ای حقشان ضایع شده است و نظام جمهوری اسلامی ما اعتراض و مطالبه را حق مردم میداند و مردم آزاد هستند از حق خودشان دفاع کنند و صدای خودشان را به گوش مسئولین برسانند اما مطالبه و حق خواهی با تخریب و اهانت به جمهوری اسلامی و ارزش های اسلامی متفاوت است و این دو از هم جدا هستند.

به گزارش خبرگزاری کیشوندنیوز ، حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته ، بر تقوای الهی و ضرورت آن در زندگی تاکید کرد و گفت : تقوا و آزادی هر دو میتوانند ارتباطی نزدیک داشته باشند و ما معتقدیم که تقوا کاملا با آزادی سازگار است و هیچگاه نقطه مقابل آزادی نبوده است.

امام جمعه کیش ضمن اشاره به دیدار رهبری با مردم قم گفت : صحبت های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوادث اخیر از مهمترین تحلیلات بود و نگاه جامعی به حوادث اخیر داشتند و تحلیلات ایشان واقع بینانه و همه جانبه بود.

وی در رابطه با سخنان رهبری در خصوص تفکیک بین مطالبات صادقانه و به حق مردم و حرکات ناشایست و تخریب گرایانه برخی گروهان بیان کرد: جناح ها و شبکه های مجازی ، تحلیل های مختلفی برای این حوادث داشته اند که همه ی این تحلیلات یک نقطه مشترک دارد و آن این است که باید بین مطالبات صادقانه مردم با حرکات وحشیانه برخی تفکیک قائل شویم.

وی همچنین تاکید کرد : عده ای حقشان ضایع شده است و نظام جمهوری اسلامی ما اعتراض و مطالبه را حق مردم میداند و مردم آزاد هستند از حق خودشان دفاع کنند و صدای خودشان را به گوش مسئولین برسانند اما مطالبه و حق خواهی با تخریب و اهانت به جمهوری اسلامی و ارزش های اسلامی متفاوت است و این دو از هم جدا هستند.

امام جمعه کیش با تاکید برضرورت بهبود وضعیت بودجه و اقتصاد مقاومتی گفت: باید صدای مردم را شنید و مشکلات را حل کرد به خصوص مسئولین دولت باید در صدد رفع مشکلات مردم باشند و با توجه به مهم بودن نقش نظام بودجه ریزی در بهبود اقتصاد ایران باید نظام بوجه ریزی اصلاح شود و همچنین اگر سر فصلی وجود دارد که فشار مضاعفی برمردم مستضعف وارد میکند باید برخی سرفصلهای بودجه ۹۷ حذف گردد.

وی با تصریح بر توجه به اقتصاد تعاونی ها به عنوان یکی از راهکارهای خروج از رکود در کشور تاکید کرد: دولت مردان باید به اقتصاد تعاونی به عنوان اقتصادی که میتواند جامعه را بهبود ببخشد نگاه ویژه داشته باشند و تعاونی های تولیدی ،توزیعی و تلفیقی را گسترش دهند.

حجت الاسلام احمد حسن زاده خطاب  به مسئولین جزیره کیش گفت: مسئولین باید در زمینه گسترش تعاونی ها که در رفع فقر بسیار تاثیر گذار است توجه داشته باشند زیرا با گسترش تعاونی ها میتوانیم به زندگی اقشار محروم ،  مستضعف و کم درآمد سامان ببخشیم .

خطیب کیش با اشاره به ۲۶ دی ماه که روز فرار شاه خائن است بیان کرد: فرار شاه ۳ علت داشت، یک اینکه شاه شخصیت متزلزلی داشت ،دوم رهبری حکیمانه امام خامنه ای (ره) و عامل سوم مردم بودند که نقش بسیار موثری در فرار شاه داشتند.

ایشان در پایان با اشاره به سخنان رهبری گفت:دشمن خارجی وجود دارد و مشکل ایجاد میکنند اما این باعث نشود که ضعف های خودمان را فراموش کنیم .ما مشکل و ضعف داریم و باید مشکلات را برطرف کنیم .اگر مشکل داخلی نداشته باشیم استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8927
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.