• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اینستاگرام رفع فیلتر شد/ تلگرام همچنان فیلتر است

  • کد خبر : 8807
  • 14 دی 1396 - 11:30
اینستاگرام رفع فیلتر شد/ تلگرام همچنان فیلتر است

شبکه اجتماعی اینستاگرام بعد از ۴ روز رفع فیلتر شد.

اینستاگرام و تلگرامبه گزارش کیشوند نیوز، تلگرام و اینستاگرام از چهار روز پیش (۱۰ دی) فیلتر شده بودند اما اینستاگرام از امروز (پنشجنبه ۱۴ دی) رفع فیلتر شد.

روز گذشته علیرضا رحیمی عضو مجلس شورای اسلامی از رفع انسداد تلگرام و اینستاگرام در روز جمعه این هفته خبر داده بود.

البته پیش از این یک منبع آگاه نیز درباره فیلترینگ اینستاگرام گفته بود: فیلترینگ شبکه اجتماعی اینستاگرام به دلیل وجود نداشتن نمونه مشابه داخلی، موقتی است و انتظار می‌رود تا محدودیت‌های ایجاد شده برای اینستاگرام تا چند هفته آینده از بین برود و اینستاگرام در وضعیت نرمال قرار بگیرد. البته فیلترینگ هوشمند برای این شبکه اجتماعی به صورت جدی دنبال و درنظر گرفته می‌شود.

جهرمی وزیر ارتباطات کشور رروز گذشته  در رابطه با رفع فیلتر تلگرام اعلام کرد: از شورای امنیت کشور که مرجع صدور دستور مسدودی شبکه‌های اجتماعی بود درخواست کردیم در مناطقی که آرامش ایجاد شده است، بتوانیم فعالیت برخی شبکه‌ها را آغاز کنیم در این راستا با مدیر تلگرام مکاتبه و اعلام کردیم ادامه فعالیت این شبکه در ایران منوط به حذف موارد تروریستی از برخی کانالهای تلگرامی است.

آذری‌جهرمی تأکید کرد: اگر تلگرام مباحث تروریستی را از کانال‌هایش حذف نکند در واقع برای مردم ما احترامی قائل نشده در صورتی که ضرورت توجه به مطالبات مردمی هم در این زمینه وجود دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8807
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.