• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برنامه ریزی برای پخش سراسری و ۲۴ ساعته “شبکه کیش”

  • کد خبر : 8666
  • 04 دی 1396 - 19:32
برنامه ریزی برای پخش سراسری و ۲۴ ساعته “شبکه کیش”

مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش دردیدار با مدیرکل و مسئولان صداوسیمای کیش بر ضرورت حضور فعالانه در سطح ملی و پخش برنامه‌های صداوسیمای کیش از طریق ماهواره تاکید کرد.

انصاری لاری و نجابت اصلمحمد ابراهیم انصاری لاری دراین نشست با اشاره به اهمیت بهره برداری از ظرفیت‌های گسترده صدا و سیما در جهت رونق گردشگری و اقتصادی این منطقه آزاد گفت: صداوسیمای کیش می‌تواند یک تریبون ملی برای این جزیره باشد و با معرفی پتانسیل‌ها و جاذبه های این منطقه دستاوردهای ارزشمندی برای کیش به ارمغان آورد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه صداوسیمای مرکز کیش باید پیوستن به شبکه ملی و فراهم شدن امکان پخش ماهواره ای را به عنوان اولویت در برنامه های خود قراردهد افزود: صداوسیما از جایگاه ممتازی برخوردار است و به زودی با فراهم شدن مقدمات برخی برنامه ها، به منظور انعکاس فعالیت ها و معرفی توانمندیهای گردشگری و اقتصادی جزیره کیش تعامل گسترده‌ای با صداوسیما خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در این نشست درخصوص رفع مشکلات در خصوص محل استقرار صداوسیما تاکید کرد: با برگزاری نشستی با حضور طرفین طی ده روز آینده در این خصوص تصمیم‌گیری می‌شود.

علیرضا نجابت مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش در این دیدار به ظرفیت ها و توانمندی های منطقه آزاد کیش گفت: صدا و سیمای مرکز کیش مانند سایر مراکز استانها، وظایف کاملی برای فعالیت های خود برعهده دارد و با وجود کمبود نیرو، کارکنان این مرکز با جدیت در حال تولید برنامه هستند.

وی پخش ۲۴ ساعته برنامه های تلویزیونی و تبدیل شدن به مرکزی با هویتی مستقل را از ماموریت های جدید این مرکز برشمرد و افزود: تولید برنامه های پر مخاطب و جدید با هدف معرفی ظرفیت های پنهان جزیره در دستور کار قرار گرفته است.

نجابت با اشاره به ورود گردشگر از استان های مختلف به جزیره کیش، گفت: طرحی با هدف تولید برنامه های مشترک با سایر مراکز صدا و سیما  تدوین شده که به زودی اجرایی می شود.

علیرضا نجابت از پیگیری های انجام شده برای پخش شبکه کیش بر روی ماهواره خبر داد و افزود: تجهیزات لازم دراین خصوص فراهم شده و با تعیین تکلیف محل استقرار صداوسیما در مورد پخش ماهواره‌ای تلویزیون کیش به سرعت اقدام می‌شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8666
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.