• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

مصاحبه‌ام با فارس را تکذیب نکرده‌ام/ برخی رسانه‌ها شیطنت کردند/ نه‌تنها به گفته‌هایم پایبندم بلکه به آنها اعتقاد دارم

  • کد خبر : 8663
  • 04 دی 1396 - 12:36
مصاحبه‌ام با فارس را تکذیب نکرده‌ام/ برخی رسانه‌ها شیطنت کردند/ نه‌تنها به گفته‌هایم پایبندم بلکه به آنها اعتقاد دارم

نماینده مردم بندرلنگه، بستک، پارسیان با اشاره به شیطنت برخی رسانه‌های هرمزگان گفت: مصاحبه خود را با خبرگزاری فارس تکذیب نکرده‌ام و نه تنها به گفته‌هایم در خصوص جزیره کیش پایبندم بلکه به آن اعتقاد دارم.

ناصر شریفیبه گزارش کیشوند نیوز، ناصر شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: من مصاحبه با خبرگزاری فارس را تکذیب نکرده‌ام، خبرنگار یک سایت خبری چند شب پیش طی تماسی با بنده پرسید روز جمعه با خبرگزاری فارس مصاحبه داشتید گفتم نه، آخرین مصاحبه‌ام با خبرگزاری مهر، ۱۰ روز پیش در خصوص لایحه بودجه بوده است.
وی افزود: همچنین در جواب تماس تلفنی مدیر مسئول روزنامه اقتصاد کیش که در خصوص این موضوع پرسید، گفتم فکر کنم تقریبا چندی پیش با خبرگزاری فارس درخصوص جزیره کیش مصاحبه انجام داده‌ام، البته برخی رسانه‌ها شیطنت‌هایی کرده و گفته‌اند که تکذیب کرده‌ام، بنده نه تنها موضوع را تکذیب نکرده‌ام بلکه به گفته‌هایم پایبندم و به آنها اعتقاد دارم.
نماینده مردم غرب هرمزگان در ادامه تصریح کرد: با توجه به طرح این موضوع از سوی برخی افراد و همچنین شیطنت برخی رسانه‌ها که بنده با نگاه فعلی حاکم بر جزیره مخالفم مجددا تاکید می‌کنم معتقدم که کارکرد جزیره کیش ملی است و منافع آن نه تنها برای هرمزگان بلکه باید برای کل کشور باشد.
شریفی با بیان اینکه درصددیم طرحی را به منظور خروج وضعیت جزیره کیش و قشم از مدیریت دوگانه تدوین کنیم، بیان داشت: این سوال مطرح است که کارکرد بخشدار جزیره کیش چیست؟ باید قانونی با هدف مدیریت مباحث حاکمیتی به منطقه آزاد داده شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8663
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.