• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

اعضای شورای شهر کیش عضو کمیسیون های تخصصی منطقه آزاد می شوند

  • کد خبر : 8660
  • 04 دی 1396 - 12:33
اعضای شورای شهر کیش عضو کمیسیون های تخصصی منطقه آزاد می شوند

رئیس شورای شهر جزیره کیش گفت: اعضای شورای شهر کیش بازوی مشورتی مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد هستند و عضو کمیسیون های تخصصی منطقه آزاد می شوند.

عبدالنبی شرفیبه گزارش کیشوند نیوز، عبدالنبی شرفی هنگامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به عنوان منتخبان مردم کیش طی چهار ماه پس از استقرار و شروع فعالیت شورا، امروز وارد فاز عملیاتی و اجرایی شدایم، بیان داشت: با توجه به بازدید ها، نشست ها و بررسی موضوعات و مباحث موجود در تمامی حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و اجتماعی کیشوندان و با حمایت مدیرعامل منطقه آزاد کیش عملا کار را با رسیدگی به امور مختلف مردم با هدف برطرف کردن مشکلات و پیگیری خواسته ها و نیازهای به حق مردم آغاز کرده ایم.

وی با اشاره به حمایت مدیر عامل منطقه آزاد جهت فعالیت و پیگیری امور مردم توسط منتخبان مردم در شورای شهر کیش عنوان کرد: در این مدت بازدیدها و نشست های مهمی داشتیم که با جمع بندی نشست ها دغدغه های مردم را به مسئولان مربوطه اطلاع داده ایم.

شرفی با اشاره به هزینه ها و عوارضی که شهرداری از مردم دریافت می کند اما در جزیره کیش هزینه نمی شود، اظهارداشت: با کمک و حمایت سازمان منطقه آزاد بتوانیم این مبالغ را دریافت و به عنوان بودجه برای استفاده جزیره کیش در محل های مورد نیاز فرهنگی و اجتماعی هزینه کنیم. ‌

وی افزود:با موافقت اولیه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاونت اجتماعی آقای پورعلی، تعدادی از اعضای شورای شهر در شوراها و کمیسیون های سازمان منطقه آزاد کیش عضو خواهند شد.

رئیس شورای شهر جزیره کیش تصریح کرد: این اتفاقات مهم با تعامل و همکاری نزدیک و تنگاتنگ شورای شهر و سازمان منطقه آزاد کیش در حالی رقم می خورد که شورای شهر کیش با پتانسیلی که دارد می تواند بار سنگینی از مسئولیت‌های اجتماعی و تکریم ارباب رجوع را از دوش منطقه آزاد کیش بردارد.

وی خاطرنشان کرد: شروع فعالیت شورای شهر جدید مصادف با تغییرات اساسی در مدیریت سازمان شد که این تقارن فصل جدیدی از حضور جدی و اثر بخش و عمل گرای مدیران سازمان و منتخبان مردم در شورای شهر را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: در ۴ سال پیش رو با برنامه های در دست اقدام، موجبات تثبیت و ارتقا واقعی شورای شهر کیش را فراهم خواهیم کرد.

شرفی افزود: انشالله بزودی با مذاکرات صورت گرفته تفاهم نامه هایی در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی با سازمان منطقه آزاد کیش خواهیم داشت تا ضمن برداشتن بخشی از بار مسئولیت های سازمان، وظیفه خود را در قبال مردم به نحوه احسن انجام دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت های متعدد در جزیره افزود: اعضای شورای شهر با همکاری و همفکری معاونت های مختلف سازمان راهکارهایی را فراهم خواهند کرد تا از این ظرفیت ها و پتانسیل های متعدد در جزیره در جهت برطرف کردن نیاز پروژه های عمرانی استفاده کرد.

شرفی خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک تفاهم نامه ای با دانشگاههای مستقر در جزیره کیش جهت استفاده از ایده ها و پایان نامه های مطالعاتی و تحقیقاتی دانشجویان در کمیسیون های شورا منعقد خواهیم کرد. امیدواریم بتوانیم بودجه های تحقیقاتی و مطالعاتی سازمان در خود جزیره و برای دانشجویان و مراکز علمی مستقر در کیش تامین و صرف شود.

وی با اشاره به سخنان مدیر عامل منطقه آزاد کیش و نقش مردم و بخش خصوصی در توسعه و آبادانی جزیره کیش اضافه کرد: ما هم با همین تفکر و با ایجاد کمیسیون های تخصصی با دریافت و بررسی ایده ها و پیشنهادات مردم و پیگیری و اجرای طرح های خلاقانه با کمک سازمان منطقه آزاد در تمام زمینه ها گام بر خواهیم داشت.

وی از دیگر برنامه های مهم و در دست اقدام شورای شهر کیش را پیگیری خدمات درمانی و بیمه تامین اجتماعی و همچنین بررسی مشکلات قشر کم درآمد و زحمت کش کارگری کیش و توجه به حوزه های فرهنگی، رفاهی و بهداشت عمومی عنوان کرد.

رئیس شورای شهر جزیره کیش اظهارداشت: از رئیس آموزش و پرورش کیش و معاونانش بابت پیگیری ارتقاء کیفیت مدارس چه از نظر سخت افزاری و نیروی انسانی مجرب و  برطرف کردن نیازها و مشکلات فرهنگیان هم تشکر می کنم.

شرفی حضور تعدادی از اعضای شورای شهر کیش در بدنه سازمان منطقه آزاد کیش را فرصتی مغتنم برای پیشبرد اهداف و برطرف کردن مشکلات کیشوندان و دستیابی به اهداف شورای شهر عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8660
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.