• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تقوی معیار کرامت وارزش های انسانی است/ ساکنان کیش مردمی نوعدوست و پیشتاز در امور خیر هستند

  • کد خبر : 8620
  • 02 دی 1396 - 12:04
تقوی معیار کرامت وارزش های انسانی است/ ساکنان کیش مردمی نوعدوست و پیشتاز در امور خیر هستند

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه تقوی معیار کرامت و ارزش های انسانی است از کمک های نوعدوستانه ساکنان جزیره کیش تقدیر کرد.

به گزارش کیشوند نیوز از ستاد اقامه نماز کیش، حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش درخطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی حرکت بر مدار تقوی را بسیار ارزشمند توصیف و اظهار کرد: سعادت دنیا و آخرت انسان ها در گرو تقوی است و اگر در طلب سعادت که خواسته هر انسان عاقل و خردورزی است باید بر مدار ومحور تقوی حرکت کنیم.

وی با تقدیر از حضور مسئولان مختلف دولتی و نهادهای مردمی، فرماندهان نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه اعم از صدا و سیما خبرگزاری هاو مطبوعات و دیگر رسانه ها در دفتر نهاد امامت جمعه کیش و ابراز حمایت از حضور وی در جزیره کیش اظهار امیدواری کرد: امید است با حمایت های اعلام شده از سوی نهادهای مختلف در پیشبرد اهداف اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در جزیره مرجانی کیش شاهد موفقیت های بسیاری باشیم.
خطیب جمعه کیش همچنین با اشاره به ۴ و نیم میلیارد کمک های نوعدوستانه مردم جزیره کیش به هموطنان زلزله زده کرمانشاه افزود: معتقدم مردم کیش بر محور خیرات حرکت کرده و مردمی نوعدوست هستند که در کمک های انسان دوستانه همواره پیشتاز هستند.
وی ادامه داد: کمک های مردمی ساکنان جزیره کیش توسط ۷ پرواز به کرمانشاه ارسال شده و در میان نیازمندان توزیع شد.
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به ۵ دی سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی تاکید کرد: نقش حفاظت هواپیمایی که برعهده سپاه نهاده شده است از مهمترین وظایفی است که از سال ۶۲ بر عهده این نهاد بوده و از آن تاریخ تا کنون بیش از ۲۶ هواپیما ربایی در آسمان و یکصد مورد اقدام به هواپیما ربایی زمینی توسط نیروهای حفاظت هواپیمایی سپاه خنثی شده است.
وی ادامه داد: وجود پروازهای امن، امنیت در زمین و هوا به یمن زحمات شبانه روزی سربازان شایسته و اخلاق مدار حفاظت هواپیمایی است که همواره تلاش می کنند تا در مسیر اخلاق حرکت کنند.
امام جمعه کیش اضافه کرد: جوانان رشید فعال در حوزه حفاظت هواپیمایی سپاه همواره با آموزش های روز، تهدیدات در مسیرهای پروازی را رصد کرده و به روز حرکت می کنند.
وی با تسیلت  شهادت آیت الله غفاری از مبارزان دوران ستم شاهی و یاران امام راحل(ره) رحلت آیت الله حائری شیرازی را تسلیت گفت.
خطیب جمعه کیش همچنین در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه کیش  بر حرکت انسان در مدار تقوی تاکید کرد و با  تبریک ولادت حضرت امام حسن عسگری(ع) و ولادت حضرت عیسی مسیح و آغاز سال جدید میلادی، ولادت حضرت عبدالعظیم الحسنی از نوادگان امام حسن مجتبی(ع) را تبریک گفت.
نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه کیش و با حضور مردم مومن جزیره در مصلای کیش برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8620
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.