• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

پیام تبریک بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل کیش به ریاست جدید دانشگاه

  • کد خبر : 8554
  • 29 آذر 1396 - 10:06
پیام تبریک بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل کیش به ریاست جدید دانشگاه

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل کیش جهت انتصاب دکتر قائدی به سمت ریاست جدید این دانشگاه پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیم»

جناب آقای دکتر محمد رضا قائدی

سلام علیکم

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسئولیت امانت الهی است که برای مدت زمان مشخصی در اختیار افراد قرار می‌گیرد و پذیرش مسئولیت به واقع بستری است برای خدمت و ادای دین و برداشتن باری از دوش نظام اسلامی است. بنابراین این پیام، برای داشتن آرزوی توفیق از باری تعالی برای شما در این سنگر خطیر تقدیم می‌گردد.

از منظر امام روح الله (ره) دانشگاه در درجه اول جایگاه و کارخانه انسان‌سازی و امروز اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها از اولویت‌ها و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است. در این مهم استاد دانشگاه وظیفه‌ای خطیر دارد و بدون شک به کارگیری عناصر متعهد و متخصص، اولین گام در به منصه ظهور رساندن این مهم است. امید است با فراهم آوردن بستری فرهنگی و پر نشاط در دانشگاه، دانشجویان بتوانند در فضای معنوی تنفس نموده و به تحصیل علم بپردازند.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل کیش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ، تعامل سازنده و درک بالا به مسائل فرهنگی جناب آقای دکتر شریف نیا انتصاب حضرت‌عالی را به ریاست دانشگاه به جنابعالی و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش تبریک و تهنیت عرض مینماید و آمادگی خود را جهت همکاری و یاری رساندن جهت نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سنگر دانشگاه اعلام می‌کند. باشد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد کیش بیش از گذشته در این مهم موفق باشد.

من الله توفیق

“بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل کیش”

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8554
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.