• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پنجمین المپیاد دانشجویی کیش برگزار می شود

  • کد خبر : 13700
  • 07 آذر 1397 - 21:59
پنجمین المپیاد دانشجویی کیش برگزار می شود

پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان جزیره کیش با حضور دانشجویان ۶ دانشگاه کیش به میزبانی بسیج دانشجویی جزیره کیش از تاریخ ٨ آذر آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی بسیج دانشجویی جزیره کیش، پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان جزیره کیش با حضور دانشجویان ۶ دانشگاه کیش (دانشگاه آزاد اسلامی- دانشگاه پیام نور – دانشگاه تهران – دانشگاه صنعتی شریف – دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه علوم پزشکی تهران) به میزبانی بسیج دانشجویی جزیره کیش از تاریخ ٨ آذر ٩٧ آغاز به کار خواهد کرد.
این مسابقات در رشته های تنیس روی میز، تیراندازی با اسلحه بادی، دارت، طناب کشی و فوتبال دستی (در ٢ بخش آقایان و بانوان ) و همچنین والیبال ساحلی(فقط در بخش آقایان) برگزار خواهد شد.
در اختتامیه این مسابقات نیز ٢ تیم منتخب دانشجویان و منتخب اساتید و کارکنان طی یک مسابقه دوستانه فوتسال در حضور دانشجویان و مسئولین دانشگاه های کیش به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
این مسابقات در آذر ماه ٩٧ و در مجموعه المپیک جزیره کیش و مرکز ورزش های همگانی برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است چهارمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان کیش در سال ٩٢ برگزار شده بود و این بار با همت بسیج دانشجویی جزیره کیش پس از ۵ سال شور و نشاط ورزشی در جامعه دانشجویان کیش زنده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13700
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.