• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

پیام تسلیت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جزیره کیش برای درگذشت آیت‌الله هاشمی‌ شاهرودی

  • کد خبر : 14159
  • 04 دی 1397 - 19:50
پیام تسلیت شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جزیره کیش برای درگذشت آیت‌الله هاشمی‌ شاهرودی

در پی ارتحال حضرت آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جزیره کیش پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال جانگداز عالم ربانی، فقیه جلیل القدر حضرت آیت الله محمود هاشمی شاهرودی (ره) رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری موجب تاثر و تالم فراوان شد.

ایشان از جمله مفاخر حوزه‌های علمیه شیعه در ایران و عراق و در زمره عالمان وارسته، انقلابی و متعهد به شمار می‌رفت که نقش آفرینی‌های سترگ وی در یاری بخشی به امام و رهبری انقلاب اسلامی، پاسخگویی عالمانه و محققانه به مسائل نوپدید عصر حاضر و همت و تلاش های مثال زدنی در عرصه وحدت و انسجام ملی؛ میراث ارجمند و ممتازی را نزد علما، طلاب و مجاهدان نشر معارف نورانی اسلام ناب محمدی(ص) و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و دلسوزان نظام اسلامی و خدمت به مردم به ودیعت نهاده است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جزیره کیش این ضایعه مولمه را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های مقدسه علمیه قم و نجف، بیت معظم ایشان و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و از درگاه خدای کریم برای آن فقید سعید و فقیه ژرف اندیش، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز وی صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌کنیم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی جزیره کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14159
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.