• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تکذیب خبر مربوط به تأمین اجتماعی و درمان رایگان در بیمارستان کیش / مسئول نظارت بر رسانه های چاپی در کیش کیست؟

  • کد خبر : 8345
  • 18 آذر 1396 - 11:59
تکذیب خبر مربوط به تأمین اجتماعی و درمان رایگان در بیمارستان کیش / مسئول نظارت بر رسانه های چاپی در کیش کیست؟

روابط عمومی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش پیرو انعکاس خبری ناصحیح در روزنامه اخبار کیش اصلاحیه ای صادر کرد.

به گزارش کیشوند نیوز، چندی پیش خبری در یکی از روزنامه های محلی جزیره (اخبار کیش) منتشر شد که واکنش های متفاوتی را درپی داشت و درنهایت روابط عمومی بیمارستان کیش طی اطلاعیه ای بخش هایی از خبر منتشر شده را تکذیب کرد و اصلاحاتی را خواستار شد. گویا این درخواست با مخالفت روزنامه مورد نظر جهت چاپ اصلاحیه مواجه شده است.

نکته جالب توجه اینکه روزنامه مذکور تیتر یک فردای خود را نیز با یک خبر غیر واقع در رابطه با میزان هزینه انشعاب آب و برق در جزیره کیش منتشر کرد که باز هم واکنش هایی را به همراه داشته است.

با توجه به اینکه رسانه های چاپی در جزیره کیش مجوز خود را تنها از سازمان منطقه آزاد کیش دریافت می کنند و نیازی به اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ندارند، و  با وجود اینچنین اشتباهات و عدم درج اصلاحیه، جای این سوال مطرح است که در حال حاضر چه کسی متولی و یا مسئول نظارت بر رسانه های چاپی در جزیره کیش است و اقدامات اینچنینی را ساماندهی می نماید؟ رسانه های چاپی ای که علیرغم افت شدید مخاطبانشان در دنیای امروز با دیجیتالی شدن رسانه ها، اما شنیده می شود که در جزیره کیش همچنان از تسهیلات ویژه ای بهره می برند.

متن درخواست روابط عمومی بیمارستان کیش جهت اصلاحیه خبر مندرج در روزنامه کیش بدین شرح است:

به گزارش روابط عمومی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش پیرو انعکاس خبری ناصحیح در روزنامه اخبار کیش و علیرغم پیگیری های انجام شده عدم درج اصلاحیه مربوطه در صفحه روزنامه طی یک هفته گذشته جهت تنویر افکار عمومی ساکنین جزیره کیش متن اصلاحیه که به روزنامه مذکور ابلاغ شده بود ارایه می گردد

” مدیر مسئول محترم روزنامه اخبار کیش
با سلام
بدین وسیله پیرو انعکاس خبری مندرج در صفحه سیزده روزنامه اخبار کیش روز یکشنبه ۱۲ آذرماه ۱۳۹۶، جهت تنویر افکار مخاطبان طی این اصلاحیه به آگاهی می رساند:
۱-  خبر درمان رایگان در بیمارستان کیش به صورت ذیل اصلاح می شود که : تعرفه های بیمارستان در حال حاضر براساس تعرفه های بخش خصوصی هیأت دولت مصوب ۱۳۹۶ می باشد که بر اساس بیمه های مختلف فرانشیز باقیمانده دریافتی از بیماران متغیر می باشد. افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیز در بخش بستری ۱۰% و در بخش سرپایی ۳۰% فرانشیز می پردازند.
۲-  مباحث طرح های پیشنهادی که هنوز مورد تصویب و تایید قرار نگرفته اند و جهت اجرا ابلاغ نشده اند نیز نباید بعنوان خبر درج شود ضمنا بخش اول خبر که مربوط به تامین اجتماعی و درمان رایگان بود نیز به کلی تکذیب می شود و تصریح می گردد که برداشت اشتباه بوده است.
روابط عمومی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش”

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8345
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.