• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

دعای زیبای عرفه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) کیش برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 825
  • 20 شهریور 1395 - 21:37
دعای زیبای عرفه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) کیش برگزار خواهد شد

مراسم پر فیض قرائت دعای عرفه فردا یکشنبه همزمان با سراسر کشور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود نهم ذی الحجه از بهترین و مناسب‌ترین ایام برای ارتباط عاشقانه با خدای متعال و امیدواری به رحمت لایزال او و مغفرت گناهان است و آن را روز عرفه می‌نامند. در این روز زائران اول […]

مراسم پر فیض قرائت دعای عرفه فردا یکشنبه همزمان با سراسر کشور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار می شود

نهم ذی الحجه از بهترین و مناسب‌ترین ایام برای ارتباط عاشقانه با خدای متعال و امیدواری به رحمت لایزال او و مغفرت گناهان است و آن را روز عرفه می‌نامند. در این روز زائران اول صبح راهی سرزمین عرفات می‌شوند تا در فضایی مملو از ایمان،‌ خشوع و خضوع استغفار کنند و ارکان اصلی حج را به جای آورند. عرفه روزی است که خدای متعال بندگانش را به عبادت و طاعت فراخوانده و باب استغفار و بخشش و توبه را فراهم کرده است. از این رو شاید پس از ماه مبارک رمضان و به ویژه شب قدر، روز و شب دیگری نباشد که همچون عرفه، زمینه و شرایط برای بندگی و طلب بخشش از پروردگار عالم، چنین فراهم باشد.
بزرگان ما گفته‌اند که در چنین روز پرفضیلتی به هیچ وجه نباید از رحمت خدا غافل و ناامید شد. زیرا اگر کسی در این روز گمان کند خداوند او را نمی‌بخشد، مرتکب گناه شده است. این سخن برگرفته از کلام نورانی پیامبر اکرم(ص) است که فرمودند: «در میان کسانی که به عرفات رفته‌اند، بزرگ‌ترین گناه را کسی مرتکب شده که از عرفات برود و گمان کند خداوند او را نبخشیده است».

بدین منظور دعای پر فضیلت عرفه همزمان با سراسر کشور با حضور ساکنان و گردشگران مومن و متعهد جزیره کیش ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۱ شهریور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) و در جوار مزار مطهر شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

همچنین نماز عید سعید قربان نیز به امامت حجت الاسلام و المسلمین علیدادی امام جمعه کیش دوشنبه ۲۲ شهریور در ساعت ۷ در مصلای بزرگ کیش اقامه می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=825
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.