• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کسب سهمیه المپیک با چاشنی نایب قهرمانی برای دختر کماندار کیش

  • کد خبر : 8197
  • 09 آذر 1396 - 20:54
کسب سهمیه المپیک با چاشنی نایب قهرمانی برای دختر کماندار کیش

در ادامه‌ رقابت‌های تیر و کمان قهرمانی آسیا در بنگلادش سوگند رحمانی به مدال نقره ریکرو انفرادی نوجوانان دست یافت و سهمیه المپیک ۲۰۱۸ نوجوانان را نیز کسب کرد.

سوگند رحمانی کماندار کیشبه‌ گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در جریان برگزاری رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا که در بنگلادش در حال‌ برگزاری است و در فینال رقابت‌های کسب سهمیه المپیک نوجوانان، سوگند رحمانی کماندار جزیره کیش که روز چهارشنبه موفق به کسب سهمیه المپیک نوجوانان شده بود، روز پنجشنبه در مرحله فینال این رقابت‌ها به مصاف کمانداری از کره شمالی رفت و درحالیکه رقابتی حساس و تماشایی را با حریف کره ای انجام داد، با نتیجه ۵ بر ۵ به تساوی رضایت داد ولی در انتها با پرتاب تیر طلایی نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و به مدال نقره ریکرو انفرادی نوجوانان دست یافت.

قبل از این مرحله سوگند رحمانی در مرحله یک هشتم با نتیجه ۶ بر ۲ توانسته بود کمانداری از بنگلادش را شکست دهد و پس از شکست ۶ بر ۲ کمانداری از هند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند و در این مرحله نیز بار دیگر با نتیجه ۷ بر ۳ کمانداری از هند را شکست داد و به فینال راه پیدا کرده بود.

این‌ در حالی است که تمام کمانداران در بخش ریکرو و کامپوند مردان و زنان در رقابت‌های قهرمانی آسیا از کسب مدال باز ماندند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8197
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.