• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

پایان رقابت های فوتبال چمن مصنوعی با قهرمانی پایگاه امام علی(ع) + تصاویر

  • کد خبر : 8166
  • 09 آذر 1396 - 17:26
پایان رقابت های فوتبال چمن مصنوعی با قهرمانی پایگاه امام علی(ع) + تصاویر

تیم فوتبال پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) توانست با غلبه بر نیروی انتظامی عنوان قهرمانی رقابت های فوتبال یادواره شهدای مدافع حرم در هفته بسیج را کسب کند.

به گزارش کیشوند نیوز، رقابت های فوتبال چمن مصنوعی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج که با حضور ۱۲ تیم از ۲۹ آبان شروع شده بود، در نهایت با قهرمانی تیم فوتبال پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) به پایان رسید.

شب گذشته چهارشنبه ۸ آذر ابتدا دو تیم شهید حاجبی و پدافند هوایی برای کسب مقام سومی به مصاف هم رفتند که تیم پدافند توانست با نتیجه ۲ بر یک بر حریف خود غلبه کند و عنوان سومی را بدست آورد.

در دیدار فینال این مسابقات، از ساعت ۲۱ تیم های نیروی انتظامی و پایگاه امام علی(ع) به مصاف هم رفتند و این دیدار با نتیجه ۵ – ۲ به سود تیم پایگاه مقاومت امام علی(ع) به پایان رسید و این تیم توانست کاپ قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند.

مالک کشاورز مربی پایگاه امام علی(ع) در خصوص این مسابقات اظهار داشت: بچه ها در طول این مسابقات از انگیزه ی بسیار بالایی برخوردار بودند و در هر بازی به مثابه یک بسیجی نمونه وارد میدان می شدند. ما همیشه به آنها تاکید داشتیم که علاوه بر رقابت ورزشی باید روحیه بسیجی و جوانمردی را نیز در زمین رعایت کنند. در پایان به همه بازیکنان تیم خسته نباشید می گویم و از همه مسئولینی که برای برگزاری این مسابقات زحمت کشیدند نیز تقدیر و تشکر می کنم.

در پایان این رقابت ها مراسم اهدای کاپ قهرمانی برگزار شد و همچنین آقای حسین ملک محمدی بعنوان بهترین بازیکن این مسابقات معرفی شد.

اسامی بازیکنان تیم فوتبال پایگاه امام علی بدین شرح است:

علی رنجبر(کاپیتان) – ابراهیم زنیعلی – جلال مهدی زاده – فرهاد چاکری – خلیل چاکری – محمود زارعی – مجتبی اخلاصی – مرتضی رضایی -حسین ملک محمدی

سرمربی: مراد سندرکیان – مربی: مالک کشاوز

۱۳۹۶-۰۹-۰۹-basij-Football-1


۱۳۹۶-۰۹-۰۹-basij-Football-2


۱۳۹۶-۰۹-۰۹-basij-Football-3


۱۳۹۶-۰۹-۰۹-basij-Football-4


۱۳۹۶-۰۹-۰۹-basij-Football-5


۱۳۹۶-۰۹-۰۹-basij-Football-6


۱۳۹۶-۰۹-۰۹-basij-Football-7


۱۳۹۶-۰۹-۰۹-basij-Football-8


۱۳۹۶-۰۹-۰۹-basij-Football-9


۱۳۹۶-۰۹-۰۹-basij-Football-10



۱۳۹۶-۰۹-۰۹-basij-Football-12

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8166
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.