• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی: از همه شما حلالیت می طلبم/ افتخار بسیج این است که مردمی است و مردم او را دوست دارند

  • کد خبر : 8098
  • 03 آذر 1396 - 16:55
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی: از همه شما حلالیت می طلبم/ افتخار بسیج این است که مردمی است و مردم او را دوست دارند

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در رابطه با رفتن ایشان گفت: بنده سرباز و منتظر دستور رهبری معظم انقلاب اسلامی هستم. این در حالی است که از کرمان خبر می رسد که آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه پیشین این شهر در خطبه نماز جمعه امروز نام حجت الاسلام علیدادی را به عنوان امام جمعه جدید کرمان معرفی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کیشوند نیوز، در خطبه های نماز جمعه این هفته حجت الاسلام حسن علیدادی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک آغاز امامت امام عصر حضرت حجت(ع) گفت: چشمان منتظران حضرت انتظار می کشند تا عدالت الهی امام عظیم و شأن بر جامعه گسترانده شود و این همه نکبت که جامعه بشری را دچار کرده است و آدمهای مظلوم، کودکان و زنان بی گناهی که در این جنگ ها به خاک و خون کشیده می شوند مخصوصا مسلمانان که پیروان و منتظران اصلی حضرت هستند از بین برود و همه مسلمانان برای تشریف فرمایی امام عصر (عج) سالهاست دست به دعا نشسته اند و از خدا میخواهم هر چه زودتر قیام حضرت نزدیک بشود.

امام جمعه کیش ضمن اشاره به هفته بسیج و و تبریک این هفته گفت: بسیج شجاع و قهرمان، یکی از نهاد های قاطع و وظیفه شناس و توطئه خنثی کن است. افتخار بسیج این است که مردمی است و مردم او را دوست دارند.

حسن علیدادی همچنین در خصوص شکست و نابودی داعش اعلام کرد: داعش یک غده سرطانی است. این گروه عقب مانده و خائن که استکبار جهانی به جان جامعه اسلامی انداخت هزاران جنایت مرتکب شدند و هزاران مسلمان را زنده به گور کردند و چقدر از زنان و دختران را به مانند برده در بازارها فروختند. با تلاش نیروهای ایران و فرماندهان و جوانان شجاع ایرانی و در رأس همه سردار سر فراز، سرلشکر سلیمانی که افتخاری برای کشور و جهان اسلام هستند توانستند در کنار نیروهای مخلص حشدالشعبی، حزب اللّه، نیروهای ارتش سوریه و عراق و جوانان مخلص و متعدد افغانی و پاکستان و ایرانی این فتنه را خاموش کنند و به حاکمیت داعش پایان بدهند.
وی با اشاره به ادعای آمریکا در خصوص حضور در مناطق جنگی علیه مسلمانان افزود: این چه منطقی است که آمریکایی ها هزاران کیلومتر از مرز خود فاصله می گیرند و با ادعای اینکه امنیت ملی اقتضا می کند، در بیخ گوش ما وارد درگیری می شوند؟! آنوقت امنیت ملی ما اقتضا نمی کند که در کشورهای مسلمان همسایه آرامش و آسایش را بوجود بیاوریم؟!

حجت الاسلام حسن علیدادی به خبر منتشر شده در فضای مجازی در رابطه با پایان کار خود در کیش عنوان کرد: ماموریت اینجانب از ٨١/٠۴/١۴ تا امروز تقریبا ١۵ سال و چندماه طول کشید.

وی گفت: خدمت به مردم و خدمت به دین، مخصوصا خدمت به قشر مظلوم و آسیب پذیر یک وظیفه دینی برای هر انسانی است.
علیدادی ضمن عذرخواهی و طلب حلالیت از مردم تاکید کرد: طبیعی است که در خدمت هم فراز و نشیب ها زیاد است و هم رضایت و نارضایتی ها. به این امر توجه داشته باشید، آنچه در این ١۵ سال انجام شد و شما دیدید که دیدید، آنچه که ندیدید هیچ نیازی به گزارش ندارد، بگذارید برای قیامت زیرا هیچ چیز در پیشگاه خداوند متعال پنهان نیست.

حجت الاسلام حسن علیدادی ادامه داد: بنده سرباز و منتظر دستور رهبری معظم انقلاب اسلامی هستم. اگر قرار شد این مأموریت به دستور ایشان به پایان برسد با کمال افتخار در هر نقطه ای از کشور تا نفسی بر بدن دارم برای نظام و انقلاب خدمت میکنم و اگر قرار باشد این مأموریت همچنان ادامه داشته باشد حتما تا روزی که مصلحت باشد در خدمت شما خواهم بود.
امام جمعه کیش در صحبت های پایانی خود از کسانی که تا کنون ایشان را در این راه یاری کردند تشکر و برای همه مردم کیشوند دعای خیر و برکت و آرزوی زندگی خوب برای مردم و رهبر معظم انقلاب داشتند.

**وداع امام جمعه کرمان و معرفی حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی به عنوان امام جمعه جدید این شهر

آیت الله سید یحیی جعفری در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان گفت: این آخرین خطبه نماز حمعه ای است که می خوانم و ۳۸ سال این حقیر فقیر به عنوان امام جمعه کرمان به تکلیف و وظیفه خود عمل کردم و حال که به سن بازنشستگی رسیدم و به واسطه مشکلات پیری باید شخصی که از نظر جسمانی جوانتر و قویتر است این منصب را قبول و به تکلیف خود عمل کند.
وی ادامه داد: در روزهای آینده حجت الاسلام علیدادی (امام جمعه فعلی کیش) به عنوان امام جمعه کرمان معرفی خواهد شد.
خطیب جمعه کرمان تصریح کرد: بدون همکاری خواص، علما، روحانیت، مردم، مسئولان، دانشگاهیان و سایر طبقات جامعه این وظیفه انجام نمی شد و باید همفکری و همراهی داشته باشیم تا نماز جمعه هر چه باشکوهتر برگزار شود.
وی اظهار کرد: از حضور همه بویژه جامعه روحانیت، ائمه جمعه موقت، حوزه علمیه کرمان که در حدود ۴۰ سال با وجود همه ضعف ها و نشیب و فرازها و کبر سن مرا همراهی کردند عذرخواهی می کنم.
آیت الله جعفری با اشاره به اشاره به روایتی از پیامبر مکرم اسلام (ص) بیان کرد: مکارم اخلاق از محاسن اخلاق بالاتر است و انسان باید همواره خود را برای گذشت ها و ایثارگری ها آماده کند.
وی افزود: مکارم اخلاق با زحمت، تمرین و ممارست بدست می آید و انسان باید در تمام حالات تقوا را رعایت کند و تزکیه نفس و رسیدن به اینگونه مقامات عالی و اخلاق کار آسانی نیست.
آیت الله سید یحیی جعفری به مدت ۳۸ سال نمایندگی ولی فقیه استان و امامت جمعه کرمان را بر عهده داشت.
آیت الله جعفری چند ماه قبل استعفای خود را به دلیل کبر سن و پیری به مقام معظم رهبری تقدیم کرده بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8098
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. شخصی که صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در کیش را دارد دانشمند فرزانه حضرت حجت الاسلام والمسلمین یوسف پور است.
    به امید موفقیت برای حجت الاسلام علیدادی

  2. درود خدا بر حاج آقای علیدادی

  3. باسلام و آرزوی موفقیت برای جناب آقای علیدادی ، ان شاالله در هر نقطه ای در حال خدمت هستند موفق باشند.