• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

ارسال سه محموله کمک مردمی جزیره کیش از طریق پرواز به زلزله زدگان کرمانشاه

  • کد خبر : 7960
  • 26 آبان 1396 - 9:54
ارسال سه محموله کمک مردمی جزیره کیش از طریق پرواز به زلزله زدگان کرمانشاه

حبیب درگاهی سرپرست هلال احمر کیش گفت: تاکنون سه محموله پروازی کیش به ارزش ۳ میلیارد تومان به کرمانشاه ارسال و تحویل هلال احمر این استان شده است.

به گزارش کیشوند نیوز از کیش پرس، حبیب درگاهی در رابطه با ارسال کمک های مردمی جزیره کیش به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: دو پرواز کیش ایر و یک پرواز ۳۳۰ ارتش کمک های کیشوندان به زلزله زدگان را به کرمانشاه انتقال داده است.

وی افزود: روزانه بیش از ۶۰ تا ۷۰ نفر از مردم، در قالب نیروهای داوطلب و امدادگر در حال جمع آوری، بسته بندی و انتقال کمک های مردمی جهت ارسال به مناطق آسیب دیده با هلال احمر همکاری می کنند. بازاریان، رسانه ها و تمامی اقشار مردم در کیش همپای هلال احمر در امدادرسانی شرکت کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در رابطه با ارزش ریالی این محموله های کمکی اظهار داشت: ارزش ریالی اقلام جمع آوری شده به ۳ میلیارد تومان میرسد. میزان کمک های نقدی واریزی به هلال احمر کیش ۶ میلیون تومان است که بسیاری نیز کمک های خود را به حساب کلی هلال احمر ریخته اند که توسط هلال احمر کشور به صورت منسجم در کشور محاسبه میشود.

درگاهی در ادامه افزود: در راستای احترام به کرامت انسانی از اهدا لباس و کفش های کهنه خوداری شود. مهمترین نیازهای آسیب دیدگان پتو، البسه گرم،کنسرو،شیرخشک، لوازم بهداشتی، وسایل گرم کننده است، آب معدنی کافی است.
کمک های مردمی تا اعلام کفایت در مناطق زلزله زده ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7960
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.