• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اندر حکایت کارت کیشوندی; از امتیاز هدیه و سوغات تا تخفیف بلیت سینما

  • کد خبر : 7951
  • 26 آبان 1396 - 8:08
اندر حکایت کارت کیشوندی; از امتیاز هدیه و سوغات تا تخفیف بلیت سینما

امروز با تغییر و تحولات جدید در حوزه مدیریتی جزیره، افکار عمومی کیش خواستار احیا و بازنگری درباره اعتبار بیشتر و بها دادن به کارت کیشوندی می باشد.

فریدون پری نژادکیشوند نیوز; فریدون پری نژاد

از اهداف و اولویت های مهم صدور کارت کیشوندی با پرداخت مبلغ ۳ هزار تومان، بها دادن به کار و شناسایی زندگی جزیره نشینی بود!
رفته رفته نیز شامل تخفیفاتی در ارائه بعضی خدمات از جمله هزینه های پلاژ و استخر شنا، استخدام، گرفتن امتیازات خاصی مانند دریافت زمین برای ساخت مسکن، بلیط سفرهای هوایی و دریایی، ارسال حداقل پنج کیلو کالا در قالب هدیه و سوغات به سرزمین اصلی برای بستگان کیشوندان توسط اداره پست بود.

با پیدایش ضعف ها، تغییر و تحولات مدیریتی، این حرکت و اقدام به جا و پسندیده را از ابتدای دهه ۱۳۸۰ به بعد با یکسری چالش ها و اعمال سلیقه های شخصی روبرو کرده بود و در دهه سال ۹۰ نیز با یک طرح من در آوردی با عنوان قسم کیشوندی ۳۰ هزار تومانی باعث شد منبع درآمدی برای سازمان  منطقه آزاد کیش ایجاد شود.

اما امروز با تغییر و تحولات جدید در حوزه مدیریتی جزیره افکار عمومی کیش خواستار احیا و بازنگری درباره اعتبار بیشتر و بها دادن به کارت کیشوندی به ویژه تخفیفات در هزینه های بلیط هواپیما، بیمارستان و مراکز تفریحی می باشند.

همچنین نگاهی جدید و ساماندهی به مسائل فرهنگی و اجتماعی، حوزه های ورزش، مطبوعات سراسری، محلی، خبرنگاران و هنرمندان محلی است که عاشقانه این خاک پاره تن ایران زمین را برای کار و زندگی انتخاب کردند.

می توان اذعان کرد: امروز توقع مردم ساکن جزیره کیش از یازدهمین مدیرعامل جدید سازمان منطفه آزاد کیش زیاد هم نیست بلکه خواسته هایی به حق و منطقی است که اگر حتی قوانین آن ناقص و دست و پاگیر هم باشد می بایست موانع آن رفع و اصلاح بشود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7951
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.