• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

لغو دیدار تیم های توسعه کیش و پاس همدان در هفته دوم لیگ دسته ۲

  • کد خبر : 778
  • 15 شهریور 1395 - 22:43
لغو دیدار تیم های توسعه کیش و پاس همدان در هفته دوم لیگ دسته ۲

رئیس هیات فوتبال کیش اجازه برگزاری دیدار تیم های فوتبال نماینده کیش در لیگ دسته دو و پاس همدان از هفته دوم این رقابت ها را نداد.  در حالی که قرار بود در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ دو فوتبال کشور نماینده کیش میزبان پاس همدان باشد، اما اختلافات شدید در کیش باعث شد […]

رئیس هیات فوتبال کیش اجازه برگزاری دیدار تیم های فوتبال نماینده کیش در لیگ دسته دو و پاس همدان از هفته دوم این رقابت ها را نداد. 

در حالی که قرار بود در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ دو فوتبال کشور نماینده کیش میزبان پاس همدان باشد، اما اختلافات شدید در کیش باعث شد که رئیس هیات فوتبال کیش اجازه برگزاری این بازی را ندهد. اتفاقی جالب که شاید فقط در فوتبال ایران و لیگ دو اتفاق بیافتد.

جالب تر این که آقای پازوکی رئیس هیات فوتبال کیش با قرار دادن آب پاش در وسط زمین و همچنین عدم اجازه برای خط کشی زمین فوتبال مانع از برگزاری این دیدار شد.

حال باید دید نتیجه این بازی چه خواهد شد و واکنش سازمان لیگ چه خواهد بود.

در حالی که نماینده کیش با نام توسعه کیش فصل قبل در این رقابت ها حاضر بود و در این فصل نیز خود را برای شروع لیگ دو آماده می کرد، به یکباره با فروش سهام ۵۱ درصدی این باشگاه به شرکت بانی گستر مواجه شد. این واگذاری حدود چند هفته قبل صورت گرفت و این شرکت نیز اقدام به تغییر نام و تغییر سرپرست و مربیان این تیم کرد که گویا این مسائل باعث مخالفت آقای پازوکی و دوستان برای برگزاری مسابقه امروز بود.

ناگفته نماند پارسال نیز در همین حوالی بود که به یکباره سهمیه لیگ دویی که به تیم شاهین کیش تعلق داشت، به تیم توسعه کیش و به نوعی به هیئت فوتبال کیش واگذار شد و همین امر ضربه مهلکی به این تیم در هفته های ابتدایی به این تیم وارد کرد و امتیازات از دست رفته اول فصل باعث شد این تیم در آخر لیگ از رفتن به لیگ یک جا بماند.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=778
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.