• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

سینرژی و انرژی مثبت، الگوی خانواده واحد کیش

  • کد خبر : 7730
  • 02 آبان 1396 - 17:29
سینرژی و انرژی مثبت، الگوی خانواده واحد کیش

کیش قدیم درست همانند یک خانواده واحد و یکپارچه، که حتی در مسائل و مشکلات نیز بسادگی آنها را حل و فصل میکرد و به جهت همفکری ها و مشورت ها با همدلی ها ، بهترین نتیجه ها و بازخوردها را در عمل برای کل کیش ایجاد می کرد.

کیشوند نیوز; عمران حاجی عرب

عمران حاجی عربدرود و خدا قوت بر تمامی کیشوندان عزیز و دوست داشتنی
با آرزوی بهترین ها برای تک تک تان

با یاری خدا و با همت مردمان دوست داشتنی کیش و عزم جزم دولت تدبیر و امید بهترین انتخاب ممکن برای کیش زیبا صورت پذیرفت و از شب ٢٣ مهرماه ١٣٩۶ دوباره کیش زیبا با انرژی مثبتی بی نظیر و عالی دوباره جان شیرین گرفت تا با همراهی تک تک کیشوندان عزیز و دوست داشتنی و مدیریت نوین و مبتکرانه و تحول گرایانه مدیر عامل عزیز، دوست داشتنی، با سوابق عالی و درخشان، پر انرژی و توانمند راهی سخت ولی شیرین و آینده ساز و امید بخش را همه با کمک هم و با همدلی مهرماهی ماندگار و آغازی تحول گرا بسوی آماده سازی و ایجاد شهری خلاق به فرمایش جناب دکتر انصاری لأری عزیز و دوست داشتنی داشته باشیم.

نگارنده متن زیر با تجربه سی سال زندگی، کسب و کار و به همراه تحصیل در دوره های حدود دوازده مدیران عامل از کیش قدیم تا کیش جدید می باشم.

بویژه در دوره موفق (حدود دو دهه گذشته ) کیش ، مثل یک خانواده واحد و یکپارچه اداره میشد (نه بصورت جزیره ای )
به طور یقین بدلائل گوناگون از شناخت دقیق نیروهای انسانی عاشق ، دلسوز ، با تجربه، درد سختی های کیش را چشیده ، آشنا به محیط ، مسلط ، همچنین مدیران عاشق و مردم علاقمند گرفته تا انرژی مثبت باهم بودن، در یک سو حرکت کردن، یکصدا بودن و در توسعه و بالندگی جزیره مرجانی ، کیش را دوست داشتنی تر ، صمیمی تر و در کل موفق تر کرده بود و کیش دارای سرزندگی و پویایی بهتر و برتری بود. درست همانند یک خانواده واحد و یکپارچه ، که حتی در مسائل و مشکلات نیز بسادگی آنها را حل و فصل میکرد و به جهت همفکری ها و مشورت ها با همدلی ها ، بهترین نتیجه ها و بازخوردها را در عمل برای کل کیش ایجاد میکرد.

گردشگران نیز با سفر به کیش از همه محیط های کیش زیبا لذت وافر می بردند و این سینرژی ها و انرژی های مثبت و خانواده یکپارچه کیش را همه جانبه به عینه می دیدند و لمس میکردند و در کل ، لذت مثال زدنی مجموعه یکپارچه و قانونمند کیش را ، حتی برای گردشگران کیش نیز ملموس تر کرده بود.

اگرچه موارد دیگر و مزیت های برتری دیگری نیز در آن زمان برای کیش موجود بود که دیگر شامل این دوران نمی شود و میتوان برنامه ها و طرحهای نوین تعریف کرد.

در این نوشته از حداقل پتانسیل های موجود کیش برای بهره وری بهتر مدیریتی عنوان شده است.

بعنوان نمونه در بیست سال پیش نظم و مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی کیش و لباس های سفید متحدالشکل نیروهای آموزش دیده و تحصیل کرده ، قانونمندی و رعایت بهترین شیوه سرعت در کارهای اداری و سازمانی و حق با مشتری بودن به معنای واقعی در عمل و اجرای کل قوانین اداری کیش موجود بود.

نمونه عینی تر آن:
در همان دوره بجهت شرایط و قوانین و مقررات وقت ، در سه حوزه فعالیت همزمان میکردم ، دانشجوی لیسانس مدیریت هم بودم و در شلوغ ترین کار اداری آن زمان مرکز موبایل کیش نیز فعالیت داشتم. کسانی که از تهران برای کار اداری و سرمایه گذاری به کیش می امدند با رضایت کامل و شور و شوق از همه بخشهای کیش واقعا از ته دل راضی بودند و بعد بازگشت از کیش بسیار تبلیغ مثبت از همه بخش های کیش از بازار گرفته تا بخش های اداری میکردند.

خلاصه سخن اینکه :
امیدواریم
ان شاءالله کیش زیبا در این دوره جدید که با امید و نشاط و شور و شوق بی نظیر و با دید و نگرش بسیار مثبت و  مدیریت نوین و تحول گرای جناب دکتر انصاری لاری که از روز اول معارفه ایشان با انرژی عالی شروع شده ، مشتاقانه امیدواریم که دوباره خانواده واحد و یکپارچه کیش با سرعت و با پویایی و تحول گرایی نوین رو به جلو حرکت کند و به یاری خدا و مدیریت نوین و تحول گرای جناب دکتر انصاری لأری و با همت تک تک کیشوندان عزیز بتوان با کیفیت عالی در همه زمینه ها و کارهای کوچک و بزرگ کیش دوباره کیش بتواند الگوی همه جانبه برای کل کشور باشد.

و ان شاءالله به قول جناب دکتر انصاری لأری:
“کیش زیبا و تمام جای جای ان با توجه ویژه و دقت مدبرانه با بهترین و عالی ترین کیفیت توسعه یافته و بسوی تحول همه جانبه کیش پیش برود و کیش را نمونه شهر خلاق موفق و مثال زدنی بکند.”

با خانواده یکپارچه کیش می توان در همه فعالیت های بخش های خصوصی کیش در ابتدا و در گام های بعدی همه بخش های سازمانی ، دولتی و عمومی کیش استانداردهای جدید و بروز اروپایی را به استانداردهای بومی سازی شده کیش تبدیل کرد و این استانداردهای منحصر بفرد و ویژه کیش را در همه زمینه های کیش اجرایی کرد و در همه فعالیت ها و همه نقاط و همه مکان ها ی گردشگری کیش امتحان کرد و انشاءالله با موفقیت عالی ، در اینده ای نزدیک کیش زیبا بتواند برای کل کشور در همه زمینه ها از الفبای آن اخلاق و اداب و احترام در مقیاس کلاس جهانی گرفته ، تا پیشرفته ترین فن اوری های روز منطقه بصورت همه جانبه در کشور عزیزمان الگو باشد.
از فرودگاه و بندرگاه ، حمل و نقل عمومی ، بازارها ، هتل ها ، رستوران ها ، تمام خدماتی ها و اداری ها و تمام مکان های گردشگری و …
و همه نقاط و همه فعالیت های کیش از کوچکترین تا عمده ترین کارها و خدمات.

انشاءالله به امید پیروزی مدیریت نوین و تحول گرا ،
رسیدن کیش به جایگاه واقعی که شایستگی آن را دارد ،
پیروزی و بهروزی کیشوندان عاشق و خونگرم ،
رونق روز افزون خاکپاره گرانبهای کشور عزیزمان

و سر زندگی و بالندگی تمام مردم و ساکنان کیش و مسئولان دلسوز و مردمی و عاشق کیش و میهن عزیز مان ایران
کشور شیران .

بی نهایت سپاسگزارم
عمران حاجی عرب
دانشجوی دکتری مدیریت
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7730
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.