• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی «الکامپ» و «تلکام» در کیش / رونمایی از سیستم ناوبری بالگرد بدون سرنشین

  • کد خبر : 7729
  • 02 آبان 1396 - 14:20
برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی «الکامپ» و «تلکام» در کیش / رونمایی از سیستم ناوبری بالگرد بدون سرنشین

مجری نخستین نمایشگاه بین المللی «الکامپ» و «تلکام» کیش از برگزاری این نمایشگاه در جزیره کیش خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۰ بهمن برپا خواهد شد.همچنین اولین دوره مسابقه بازی های رایانه ای کیش هم در جوار این نمایشگاه برپا خواهد بود.

*برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی «الکامپ» و «تلکام» در کیش:

مجری نخستین نمایشگاه بین المللی «الکامپ» و «تلکام» کیش امروز (۲ آبان) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این اولین نمایشگاه صنایع رایانه ای در جزیره کیش خواهد بود، گفت: مجری این برنامه استان فارس است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه با چند رویکرد خواهد بود که معرفی محصول و انعقاد قراردادهای تجاری از جمله این رویکردها خواهد بود، اظهار داشت: نمایشگاه مذکور ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه در محل نمایشگاه کیش برگزار می شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دبیرخانه اصلی این نمایشگاه در شیراز مستقر است، اضافه کرد: ثبت نام شرکت ها برای حضور از اول آبان ثبت نام آغاز شده و ۱۵ دی ماه انتهای زمان ثبت نام خواهد بود.

*رونمایی از سیستم ناوبری بالگرد بدون سرنشین در کیش:

سید حسام بوستانی، مسئول علمی و پژوهش و فناوری سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز امروز (۲ آبان) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در کنار نمایشگاه بین المللی «الکامپ» کیش دوره های آموزشی و سمینار برگزار می شود، گفت: اولین دوره مسابقه بازی های رایانه ای کیش هم در جوار این نمایشگاه برپا خواهد بود.

مسئول علمی و پژوهش و فناوری سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز با تاکید بر اینکه همایش بین المللی الکترونیک و کامپیوتر با محوریت «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» هم در حاشیه نمایشگاه برگزار می شود و افزود: سیستم ناوبری نخستین بالگرد بدون سرنشین که در شیراز رونمایی شد، در این نمایشگاه رونمایی می شود.

وی تاکید کرد: تمامی ترکیب قطعات بدنه این بالگرد بومی بوده و در شیراز توسط کارشناسان ایرانی ساخته شده است، اظهار داشت: این بالگرد قابلیت زنده یاب هم دارد.

بوستانی با یادآوری این مطلب که بزرگترین مسابقه «هک شو» ایران در کیش برگزار خواهیم کرد، افزود: علاقمندان به بحث امنیت، هک و شبکه می توانند در این مسابقه شرکت کنند./شبستان

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7729
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.