• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

آل سعود خائنین به مردم اند تا خادمین جامعه اسلامی

  • کد خبر : 759
  • 12 شهریور 1395 - 23:32

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی: آل سعود با خیانت هایی که می کند به جای اینکه به امت اسلامی خدمت کنند خائنین به مسلمانان هستند. حجت الاسلام حسن علیدادی درخطبه های این هفته نماز جمعه کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی در تمامی امور سالروز شهادت امام محمد تقی جواد الائمه (ع) را تسلیت گفت […]

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی: آل سعود با خیانت هایی که می کند به جای اینکه به امت اسلامی خدمت کنند خائنین به مسلمانان هستند.

حجت الاسلام حسن علیدادی درخطبه های این هفته نماز جمعه کیش با تاکید بر رعایت تقوای الهی در تمامی امور سالروز شهادت امام محمد تقی جواد الائمه (ع) را تسلیت گفت و افزود: امام جواد (ع) در شرایطی رهبری و هدایت جامعه را بر عهده داشتند که نفوذی های دستگاه حکومت در خانواده ایشان بودند اما آن حضرت توانست امامت جامعه را آنگونه که شایسته یک امام معصوم بود رهبری و هدایت کند.
وی واقعه منا را یکی از مصیبت های بزرگ رخ داده برای جامعه اسلامی بیان کرد و افزود: کسانی که خود را خادم الحرمین می دانند،زائران خانه خدا را قتل عام می کنند بر سر کودکان و مردم بی دفاع بمب می ریزند و حمام خون به راه می اندازند.
امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه آل سعود خائنین به حرم هستند نه خادمین و برای زائران خدا هیچ حرمتی قائل نیستد گفت: با چه جرمی بر سر مردم مظلوم و کودکان یمن ماه ها است که بمب می ریزند؟

وی افزود: رژیم آل سعود با حمایت های کشورهای معاند غربی و با همکاری رژیم صهیونیستی خیانت های زیادی به مسلمانان کرده اند و در کنار جنایاتی که مرتکب می شوند هیچ حرمتی هم برای بیت الله الحرام قائل نمی شوند.

امام جمعه کیش مبارزه با استکبار و استعمار را یکی از ویژگی های مردم ازاده ایران بیان کرد و رئیسعلی دلواری در جنوب کشور و بوشهر را یکی از مردانی توصیف کرد که توانست استعمار انگلیس را شکست دهد.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی این مجاهد وطنی را جوانی غیور و مورد حمایت علما و روحانیت بیان کرد که توانست با قیامی ضد استعماری و در جنگی نابرابر انگلیسی ها را به زانو درآورد و در نهایت ناجوانمردانه به وسیله نفوذی های دشمن در میان سربازان خود به شهادت رسید.
خطیب جمعه کیش با اشاره به سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا(س) ، ساده زیستی و دفاع تمام قد از اسلام واحکام اسلامی را از ویژگی های بارز این اسوه های زندگی عنوان کرد که خانواده ها و جوانان باید در امر بنیان خانواده و تشکیل زندگی ساده از آنان الگو بگیرند.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی به سالروز تشکیل پدافند هوایی در کشور اشاره کرد و از زحمات این نیرو که با چشمانی تیزبین و همیشه بیدار از کیان این مرزو بوم حراست میکنند تشکر و قدردانی کرد.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=759
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.