• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

صادرات ۷۳ هزار و ۳۴۳ تن کالا از بندر کیش

  • کد خبر : 7338
  • 17 مهر 1396 - 19:50
صادرات ۷۳ هزار و ۳۴۳ تن کالا از بندر کیش

۷۳ هزار و ۳۴۳ تن کالا در نیمه نخست امسال شامل کالاهای تجاری، لوازم حفاری، مصالح ساختمانی، مواد غذایی، مواد سوختی و کالای متفرقه از کیش به مقصد بنادر داخلی و خارجی ارسال شده است.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، در ۶ ماهه نخست سال جاری ۷۰ هزار و ۷۹۲ تن کالا به بنادر داخلی و ۲ هزار و ۵۵۱ تن کالا به بنادر خارجی صادر شده است.
همچنین در این مدت ۵۹۴ هزار و ۸۰۷ تن کالا از بنادر داخلی و ۳۰ هزار و ۹۵۳ تن کالا از بنادر خارجی به بندر جزیره کیش وارد شده است.
بر اساس این گزارش از سه بندر چارک، آفتاب و لنگه تعداد ۱۲۹ هزار و ۱۸۴ مسافر نیز از طریق سفر دریایی به کیش وارد و ۱۵۳ هزار و ۱۹۰ نفر از بندر کیش خارج شدند.
همچنین در نیمه نخست امسال ۳۳ هزار و ۷۴۰ دستگاه وسایل نقلیه از جمله انواع کامیون، ماشین آلات، خودرو سنگین و سواری به جزیره کیش وارد و ۳۷ هزار و ۳۶۸ وسایل نقلیه از این بندر خارج شدند.
تعداد ۳ هزار و ۳۹ شناور نیز در ۶ ماهه نخست امسال از بنادر داخلی به مقصد کیش و تعداد ۳ هزار و ۳۰ شناور از مبداء بندر کیش به سایر بنادر داخلی سفر کردند.
بر اساس این گزارش در این مدت از طریق ۸ شناور تفریحی ، تعداد ۱۵۴ هزار و ۳۷۸ مسافر با یک هزار و ۲۷۸ سفر به گشت و تفریح دور جزیره پرداختند.
ارتقاء زیر ساخت های بندری جزیره کیش از جمله اقداماتی است که در چهار سال گذشته به عنوان یکی از عوامل موثر در توسعه اقتصادی این جزیره مد نظر بوده است.
جزیره مرجانی، گردشگری و اقتصادی کیش با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت و ۹۰ کیلومتر مربع وسعت در آبهای نیلگون همیشه فارس در منطقه استان هرمزگان واقع شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7338
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.