• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

با حضور سردار اشتری جلسه تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی کیش برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 731
  • 09 شهریور 1395 - 3:23
با حضور سردار اشتری جلسه تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی کیش برگزار شد + تصاویر

درمراسمی با حضور فرمانده ناجا، سرهنگ جهانبخش به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش معارفه شد.

در این مراسم که با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا، دکتر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، سردار ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه کیش ، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسننن کیش و جمعی از مسئولان نظامی٫ انتظامی، امنیتی، روسای ادارات ، نهادها واصناف کیش برگزار شد سردار اشتری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را به دولتمردان تبریک گفت.

وی در پایان سخنرانی خود به خدمات ارزنده سرهنگ حسین دهکی فرمانده سابق نیروی انتظامی کیش اشاره و سرهنگ ‘رحیم جهانبخش’ را به عنوان فرمانده جدید این منطقه معرفی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی در این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگی دهکی گفت: سلامت فکر و عقیده، سلامت مادی و سلامت در رفتار از شاخصه های ارزشمند سرهنگ دهکی بود که از بسیاری آزمونهای دشوار نیز به سبب این درجه از اعتقاد و مسئولیت پذیری سربلند بیرون آمد.

امام جمعه کیش همچنین ضمن تبریک به سرهنگ رحیم جهانبخش به عنوان فرمانده جدید انتظامی و پایگاه دریابانی کیش افزود: جزیره کیش از مناطق حساس و دشوار کشور است که به مدد حضور دکتر مونسان، مدیرعامل خلاق و شایسته شاهد پیشبرد خوب امور با همدلی و همراهی همه مسئولان هستیم.

سرهنگ حسین دهکی فرمانده اسبق انتظامی کیش نیز با تشکر از همه کسانیکه در این مدت با همراهی و همکاری نیروی انتظامی را در رسیدن به اهدافش یاری کرده اند گفت: سنگینی بار هدایت و مدیریت این منطقه بر دوش دکتر مونسان است که با همدلی و تعامل خوب همیشه یار و یاور نیروی انتظامی بوده اند .

در پایان این مراسم با اهدای حکمی ضمن تقدیر از تلاشهای سرهنگ حسین دهکی ، حکم انتصاب سرهنگ رحیم جهانبخش به عنوان فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش توسط سردار اشتری فرمانده ناجا به وی اهدا شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=731
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.