• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

۲۱مهر ماه آخرین فرصت دریافت گواهینامه برای مالکان شناورهای فاقد هویت

  • کد خبر : 7158
  • 10 مهر 1396 - 9:35
۲۱مهر ماه آخرین فرصت دریافت گواهینامه برای مالکان شناورهای فاقد هویت

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش اعلام کرد: با توجه به دستور العمل جامع ساماندهی شناورها و انضباط بخشی به ترددهای دریایی، مالکان شناورهای فاقد هویت تا ۲۱ مهرماه جاری فرصت دارند تا برای دریافت گواهینامه های ثبت ، فنی و ایمنی به اداره بنادر و دریانوردی کیش مراجعه کنند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا ، احمد شهریاری در خصوص ساماندهی شناورهای فاقد هویت گفت : با توجه به مفاد درج شده در ماده های ۱۹ ، ۲۰ و ۲۱ از دستور العمل جامع ساماندهی شناورها و انضباط بخشی به ترددهای دریایی مصوب ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، شناورهای فاقد هویت حق تردد در آبهای حفاظت شده (۲ مایلی – حدود ۳هزار و ۷۰۰ متر) آبهای داخلی و سرزمینی را ندارند.
گواهینامه ثبت ، فنی و ایمنی توسط سازمان بنادر و دریانوردی صادر می شود.
وی افزود : بر اساس بند ۶ از ماده ۲۰ این دستور العمل در خصوص ارائه مهلت ۳ ماهه به مالکان شناورهای فاقد هویت برای مراجعه به سازمان بنادر و دریانوردی – اداره بازرسی و ثبت شناورها- به منظور دریافت گواهینامه ثبت و گواهینامه های فنی و ایمنی ، از تمامی مالکان شناورهای بدون هویت درخواست می شود تا با دردست داشتن مدارک و اسناد مالکیت شناورخود به اداره بنادر و دریانوردی کیش برای دریافت گواهینامه های یاد شده مراجعه کنند.
شهریاری آخرین فرصت تعیین شده برای دریافت این گواهینامه ها را ۲۱ مهر ماه جاری عنوان کرد.
متن دستور العمل جامع ساماندهی شناورها و انضباط بخشی به ترددهای دریایی در پایگاه سازمان بنادر و دریانوردی به آدرس اینترنتی www.pmo.ir بخش قوانین و مقرارت قابل مشاهده است .
گفتنی است که تعداد شناورهای لنج در کیش به ۴۰ و شناور قایق به ۷۲ فروند می رسد که تمامی آنها دارای مجوز صید هستند و ۷۸ شناور قایق نیز مجوز موقت دارند.
جزیره کیش با ۹۱٫۵ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس در استان هرمزگان واقع شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7158
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.