• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

رتبه ممتاز اقدامات فرهنگی پیشگیری اعتیاد در سطح کشور به کیش رسید

  • کد خبر : 7083
  • 06 مهر 1396 - 23:20
رتبه ممتاز اقدامات فرهنگی پیشگیری اعتیاد در سطح کشور به کیش رسید

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش در هفتمین همایش سراسری دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌های کشور،موفق به کسب رتبه ممتاز در حوزه اقدامات فرهنگی پیشگیری ،در بین استان های کشور شد.

به گزارش کیشوند نیوز از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرکیش، در هفتمین همایش سراسری دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌های کشور که در شهر تبریز برگزار شد پس از بررسی ها و جمع بندی اقدامات حوزه فرهنگی پیشگیری در بین شوراهای هماهنگی استان های کشور، رتبه ممتاز این بخش به کیش اختصاص یافت.
لوح سپاس و تقدیر از دبیر شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش توسط علی مویدی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه باموادمخدر نهاد ریاست جمهوری به وی اهداء شد.
سرهنگ محمدحسن جهان دبیر شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش در حاشیه دریافت این لوح سپاس کسب رتبه ممتاز کشوری در حوزه فرهنگی پیشگیری را مرهون زحمات همه دستگاه های دولتی و غیردولتی مستقر در جزیره کیش دانست.
وی افزود : در راستای تحقق شعار جزیره پاک و بر اساس دستورالعمل های ابلاغی ستاد مبارزه باموادمخدر و تاکید دبیرکل ستاد مبنی بر اجتماعی شدن امر مبارزه باموادمخدر، از چند سال گذشته موضوع اقدامات فرهنگی پیشگیری در حوزه اعتیاد بعنوان یک اصل در رئوس برنامه های این شورا قرار گرفت.
سرهنگ جهان با تاکید بر اهمیت اقدامات فرهنگی پیشگیری در کاهش آسییب های اعتیاد گفت : هر چه در حوزه فرهنگی پیشگیری تلاش گردد در سایر حوزه های مبارزه باموادمخدر موفق خواهیم بود.
وی یادآور شد: با توجه به برنامه ریزی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به نسل جوان بویژه از طریق اشاعه و ترویج انواع موادمخدر، باید اقدامات فرهنگی پیشگیری برای مقابله با این هجمه عظیم در دستور کار همه مسئولان و نهادهای گوناگون باشد.
این مقام مسئول در ستاد مبارزه باموادمخدر نهاد ریاست جمهوری ظرفیت بخش های غیردولتی و مشارکت مردمی را نیز در امر پیشگیری مهم و حیاتی ارزیابی کرد و اظهار داشت: همانطور که در طول هشت سال دفاع مقدس مردم با حضور در صحنه دشمنان انقلاب را مایوس و ناامید کردند، در عصر جدید که جنگ نرم بر علیه جوانان در دستور کار است باید همه امر پیشگیری را بعنوان یک وظیفه و تکلیف خود تلقی کنند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش در پایان از همه مسئولان و نهادها و بخش های دولتی و غیر دولتی قدردانی کرد.
در هفتمین همایش سراسری دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌های کشور ، قائم مقام دبیرکل ستاد، معاونان و مدیران کل ستاد مبارزه با مواد مخدر و ۳۲ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌های کشور با هدف بررسی و حل مشکلات و چالش‌های موجود در روند مبارزه با مواد مخدر و یکسان‌سازی برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر در استان‌ها حضور داشتند.
هفتمین همایش سراسری دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌های کشور اواخر شهریور در تبریز برگزار شد .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7083
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.