• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

دبستان امیرکبیر در هفته اول مهرماه به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 6961
  • 01 مهر 1396 - 13:26
دبستان امیرکبیر در هفته اول مهرماه به بهره برداری می رسد

به همت سازمان منطقه آزاد کیش و در جهت توسعه فضاهای آموزشی دبستان امیرکبیر آماده میزبانی از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دبستان امیرکبیر مدرسه دیگری است که از مهرماه جاری وارد مدار بهره داری شده و میزبان دانش آموزان جزیره کیش در سال تحصیلی جدید است.

این مدرسه که در شمال جزیره کیش و شهرک میرمهنا قرار دارد و با اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد ریال در زمینی به وسعت ۴۹۰۰ متر مربع و با زیربنای ۳۲۰۰ مترمربع احداث شده است.

عملیات ساخت این مدرسه پاییز سال ۹۴ آغاز شد و طی مدت دوسال تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

دبستان امیرکبیر دارای ۱۸ کلاس و امکاناتی نظیر سالن ورزشی چندمنظوره به همراه رختکن و سرویس بهداشتی مجزا، نمازخانه، کتابخانه، اتاق سمعی و بصری و آزمایشگاه است. این دبستان دارای یک حیاط مرکزی و محوطه بازی اصلی است .

بهره گیری از مصالح با کیفیت، نورگیری بودن فضا، استفاده از سازه های سبک در سقف سالن ورزشی با ارتفاع مناسب و پوشش رنگ سفید برای روشن تر شدن فضاها از جمله ویژگیهای این مدرسه مجهز و استاندارد است.

علاوه بردبستان امیرکبیر در چهارسال گذشته سه مدرسه دانا، مهر و مبین خلیج فارس به مدارس دولتی و دو مدرسه نیز به مجموعه مدارس غیر انتفاعی الغدیر افزوده شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6961
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.