• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

برگزاری دو سمینار پزشکی در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش

  • کد خبر : 6958
  • 01 مهر 1396 - 10:36
برگزاری دو سمینار پزشکی در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش

در سمینار مهارت های ارتباطی در خصوص مفهوم ارتباط، چگونگی برقراری ارتباط، ارائه راهکارهای موثر برای ایجاد ارتباط مفید و افزایش تاثیر پذیری ارتباطات مطالبی ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری کیشوندنیوز از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سمینار مهارت های ارتباطی با هدف ایجاد ارتباط خوب و موثر در کلیه امور زندگی و سمینار کنترل عفونت ها و ایزولاسیون با حضور پزشکان و کارکنان بخش های مختلف بیمارستان در سالن اجتماعات بیمارستان کیش برگزار شد.

در سمینار مهارت های ارتباطی در خصوص مفهوم ارتباط، چگونگی برقراری ارتباط، ارائه راهکارهای موثر برای ایجاد ارتباط مفید و افزایش تاثیر پذیری ارتباطات مطالبی ارائه شد. در پایان این سمینار نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

همچنین، سمینار کنترل عفونت ها و ایزولاسیون با سرفصل هایی از جمله احتیاط های استاندارد در برخورد با بیماری های عفونی، آمادگی استاندارد ها قبل از عمل جراحی در اتاق عمل، عفونت های بیمارستانی و راه های برخورد و پیشگیری از آنها، ایزولاسیون با رعایت استاندارد ها با حضور دکتر هاله طالایی برگزار شد.

شایان ذکر است، پنجشنبه هر هفته سمینارهای مختلف پزشکی، درمانی و بهداشتی با هدف بالا بردن سطح آگاهی کارکنان بیمارستان و همچنین مراجعه کنندگان توسط کارشناسان و پزشکان متخصص در سالن اجتماعات بیمارستان کیش برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6958
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.