• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

سخنان ترامپ در مورد ملت ایران سخیف و ابلهانه است/ مجالس عزاداری محرم باید کربلا محور باشد(+تصاویر)

  • کد خبر : 6937
  • 31 شهریور 1396 - 18:06
سخنان ترامپ در مورد ملت ایران سخیف و ابلهانه است/ مجالس عزاداری محرم باید کربلا محور باشد(+تصاویر)

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه برخی می گویند در مجالس عزاداری امام حسین(ع) نباید سخن سیاسی تاکید کرد: مجالس عزدارای محرم باید کربلا محور باشد؛ کسانی هستند که می خواهند کربلا در کربلا باقی بماند.

به گزارش کیشوند نیوز از کیش پرس، حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمامی شئون زندگی با تاکید بر اینکه مجالس عزاداری امام حسین(ع) باید کربلا محور باشد اظهار کرد: برخی می گویند در مجالس امام حسین(ع) سخنان سیاسی نگویید یعنی نگویید که در زمان ها هم یزیدها و شمرها وجود دارند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش اهل بیت امام حسین(ع) بر این بود که کربلا در کربلا باقی نمانده و ارزش های در جامعه آشکار شودافزود: برخی می گویند عاشورا و کربلا را در زندگی خود وارد نکنید در حالیکه خود را ولایی و پیروی رهبری می دانند، این ها افرادی هستند که اگر برای رهبری، ارزش های روز جامعه و نظام اگر دعا کنید می گویند کربلا را سیاسی کردید من نمی دانم این چه برداشتی از ولایی بودن است که می خواهند کربلا در همان سال ۶۱ هجری و درهمان کربلا باقی بماند.

امام جمعه کیش تصریح کرد: اگر کربلا در کربلا بماند بعید است که ظالمین از کربلا بهراسند زیرا کربلا را مرده می پندارند که قرار نیست وارد زندگی کسی شود و دیگر ترسی از آ« نخواهند داشت.

وی تاکید کرد: نباید وقایع کربلا را درسال ۶۱ هجری متوقف کنیم . باید کربلا وارد زندگی ما شود و این وظیفه هیئت های مذهبی است.

خطیب جمعه کیش تصریح کرد: مجالس عزاداری امام حسین(ع) باید کربلا محور باشد.

وی با توصیه به سخنرانان و مداحان بر بازگویی واقعیت های وقایع کربلا تاکید کرد: یک نکته مهم در عزاداری ها این است که همانگونه که شأن اهل بیت و امام حسین(ع) برگزار شود.

علیدادی با اشاره به اینکه باقی ماندن تاریخ کربلا در کربلا همان چیزی است که بنی امیه با ارعاب، تهدید و اسارت اهل بیت پیامبر می خواست صورت بگیرد افزود:  امروز می بینیم در ادامه کربلای حسینی ، ۸ سال دفاع مقدس پس از سال ها رقم خورد و کربلای کوچکی در ایران که ادامه راه حسین (ع) است شکل گرفت و بسیاری از جوانان دلیر و ارزشمند این سرزمین در اقتدا به امام حسین (ع) شربت شهادت نوشیدند و از ثمرات آن بروز و ظهور مدافعان حرمی است که از حریم و حرم اهل دفاع کرده و چشم فتنه ای را که  در منطقه به وسیله استکبار جهانی طراحی شده است از حدقه درآورده اند.

وی همچنین با محکوم کردن قتل عام مسلمانان میانمار به جرم مسلمانی تاکید کرد: مدافعان حقوق بشری که اگر تعداد محدودی غیر مسلمان به هر دلیل کشته شوند با برگزاری جلسات متعدد آن را محکوم می کنند در مقابل قتل عام مسلمانان بیگناه میانمار سکوت اختیار کرده و حرکتی از خود نشان نمی دهند.

امام جمعه کیش با محکوم کردن به مطالبی که رئیس جمهور آمریکا درباره ایران به زبان آورده است گفت: نسبت های ناروایی که رئیس جمهور نابخرد آمریکا برعلیه ملت ایران برزبان آورده است بسیار سخیف و ابلهانه است.

وی تاکید کرد: امروز ملت ایران در مقابل این سخنرانی غیرمسئولانه، بی محتوا و نادرست اعتراض خود را نشان خواهد داد.

خطیب جمعه کیش ادامه داد:  سخنرانی های ترامپ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نشان از درماندگی آمریکا دارد.

سخنرانی حجت الاسلام قرائتی پس از نماز عصر، تجمع مردمی در مقابل مصلی در محکوم ساختن سخنان نابخردانه رئیس جمهور آمریکا علیه مردم ایران و برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس از ویژه برنامه های نماز جمعه این هفته کیش بود.

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کیش و با حضور حجت الاسلام قرائتی، روحانیون و سخنرانان مجالس عزاداری محرم، مردم و مسئولان در مصلی کیش برگزار شد.














لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6937
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.