• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

فریدون همتی استاندار جدید هرمزگان شد + سوابق

  • کد خبر : 6784
  • 22 شهریور 1396 - 11:43
فریدون همتی استاندار جدید هرمزگان شد + سوابق

سرانجام هیات دولت در آخرین لحظات با خط کشیدن بر گزینه های قبلی، فریدون همتی را به عنوان اولین استاندار هرمزگان در دولت دوازدهم معرفی کرد.

فریدون همتیبه گزارش کیشوند نیوز، فریدون همتی یکی از چهره های سیاسی استان ایلام است که بسیاری او را معتدل و نزدیک به اصول گرایان سنتی می دانند. وی زاده ی سال ۱۳۳۹ است و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی دارد و در کارنامه اش مدیر کلی سازمان صدا و سیمای مرکز ایلام نیز دیده می شود.

همتی استاندار قزوین در دولت یازدهم بود و هم اکنون علاوه بر در دست داشتن این پست، مشاور ارشد وزیر کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی نیز محسوب می شود و همین مساله وی را به یکی از بانفوذترین چهره های سیاسی ایلام تبدیل کرده است.
وی همچنین نماینده حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی بود.
فریدون همتی کاندیدای هفتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی بود و با ورود به عرصه رقابت های انتخاباتی، بالاترین رای را از میان اقوام وطوایف مختلف استان در سبد انتخاباتی خود ریخت.

مسئولیت امور استان های دیوان محاسبات کشور، معاون حقوقی و پارلمانی دیوان محاسبات کشور و همچنین ریاست مرکز اموزش دیوان محاسبات کشور از دیگر سوابق کاری همتی می باشد.

در ۱۰روز گذشته همتی ابتدا به عنوان یکی از گزینه های جدی استانداری تهران یا البرز و پس از آن ، آذربایجان غربی معرفی شد که این موضوع واکنش های برخی فعالان سیاسی آذربایجان غربی را در پی داشت. /خبر هرمزگان

تکملی/

در جلسه امروز هیئت دولت ۷ استاندار تعیین شدند که بدین ترتیب می باشند:

استان البرز : محمدعلی نجفی
استان خراسان جنوبی : محمد مهدی مروج الشریعه
استان فارس : اسماعیل تبادار
استان قزوین : عبدالمحمد زاهدی
استان کهگیلویه و بویراحمد : علی محمد احمدی
استان لرستان : موسی خادمی

استان هرمزگان : فریدون همتی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6784
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.