• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برگزاری محفل انس با قرآن و تجلیل از قاریان قرآن در کیش

  • کد خبر : 676
  • 22 مرداد 1395 - 15:40

محفل انس با قرآن و تجلیل از چند تن از قاریان قرآنی پنجشنبه شب با حضور امام جمعه کیش در مسجد حضرت امیر (ع) برگزار شد . در این مراسم معنوی که پنجشنبه شب پس از ادای فریضه نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام رحمان یوسف پور امام جمعه موقت کیش و با […]

محفل انس با قرآن و تجلیل از چند تن از قاریان قرآنی پنجشنبه شب با حضور امام جمعه کیش در مسجد حضرت امیر (ع) برگزار شد .

در این مراسم معنوی که پنجشنبه شب پس از ادای فریضه نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام رحمان یوسف پور امام جمعه موقت کیش و با حضور شش تن از قاریان قرآنی در سطح بین المللی ، ملی و بومی کیش برگزار شد ، آیاتی از سوره های قصص ، غافر و زمر قرائت شد .
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کیش در این مراسم با بزرگداشت دهه کرامت گفت : حضور قاریان قرآن و نفس های گرم آنان فضای جزیره کیش را قرآنی کرده و به آن برکت بخشیده است .
حجت الاسلام بهروز نجفی با تاکید بر اینکه قرآن و توسل به اهل بیت (ع) انسان را به سمت سعادت و حقیقت واقعی سوق می دهد اظهار کرد : هر کس در زندگی خود گفته ها و پیام های قرآنی را جاری و ساری کند و از کلام اهل بیت (ع) بهره ببرد دنیا و آخرت خود را تضمین کرده و به زندگی خود نورانیت بخشیده است .
وی به سخنی از حضرت رضا (ع) اشاره کرد و گفت : ایشان می فرمایند ‘ دوست هر کسی عقل اوست و دشمن هر کس نادانی و جهل است ‘ بنا براین انسان عاقل مسیری را انتخاب می کند که در آن رضای خدا و اهل بیت (ع) باشد.
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کیش با تبریک دهه کرامت به مقام والای حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت : این دو بزرگوار منبعی ارزشمند از کرامات ، رافت و مهربانی هستند و توسل به آنان و محبت به اهل بیت (ع) ما را در مسیر درست زندگی قرار خواهد داد .
به گزارش ایرنا ، شعر خوانی ، مداحی و اهدا لوح سپاس به قاریان قرآنی پایان بخش این مراسم بود.
این مراسم معنوی با حضور حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش ، حجت الاسلام رحمان یوسف پور امام جمعه موقت ، حجت الاسلام حقانی رئیس ستاد نماز جمعه کیش و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی در مسجد امیر (ع) برگزار شد .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=676
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.