• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آمار خیره کننده میری از نساجی تا مسجد سلیمان

  • کد خبر : 6329
  • 31 مرداد 1396 - 5:57
آمار خیره کننده میری از نساجی تا مسجد سلیمان

پیمان میری بازیکنی که در سال های نچندان دور در لیگ کیش و در باشگاه صیادان توپ می زد، حالا به دلیل برخی از اتفاقات مجبور شد به یکباره تنها چند روز مانده به آغاز لیگ، مسیرش را از تهران به سمت مسجد سلیمان کج کند.

به گزارش کیشوند نیوز، پیمان میری، هابک مهاجم فصل گذشته نساجی مازندران پس از عقد قرارداد با باشگاه نفت تهران، خود را برای بازی در لیگ برتر آماده می کرد که به دلیل برخی از اتفاقات مجبور شد به یکباره تنها چند روز مانده به آغاز لیگ، مسیرش را از تهران به سمت مسجد سلیمان کج کند.

وی پس از عقد قرارداد با نفت مسجد سلیمان اولین بازی تیمش را به دلیل عدم صدور کارت بازی اش از دست داد ولی علیرغم بردی که مسجد سلیمانی ها در بازی نخست کسب کرده بودند، محمود فکری، سرمربی این تیم به دلیل اعتقادی که به بازی میری داشت، در بازی دوم از او استفاده کرد و مزد اعتمادش را هم با یک پاس گل گرفت. هافبک مهاجم نفتی ها در دیدار جام حذفی برابر سردار بوکان هم در ترکیب تیمش به میدان رفت تا فکری و شاگردانش با پاس گل او به دور سوم این جام راه یابند.

در این رابطه این نکته گفتنی است که پیمان میری روند رو به رشد خود را از سه بازی آخر فصل گذشته نساجی مازندران با یک گل، یک پاس گل و گرفتن یک پنالتی  آغاز کرد و تا به امروز توانست آن را ادامه دهد./ دی اسپرت

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6329
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.