• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

انهدام باند مواد مخدر و کشف ١۵ کیلو مواد مخدر در کیش

  • کد خبر : 6320
  • 30 مرداد 1396 - 17:47
انهدام باند مواد مخدر و کشف ١۵ کیلو مواد مخدر در کیش

سرهنگ یونس شعبانیان روز دوشنبه در مورد جزئیات دستگیری این باند گفت: با گزارش های دریافتی و همکاری های مردمی یک باند سه نفره که قصد داشتند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را از مبادی ورودی کیش وارد جزیره کنند شناسایی ، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

به گزارش کیشوندنیوز ازایرنا سرهنگ یونس شعبانیان روز دوشنبه در مورد جزئیات دستگیری این باند گفت: با گزارش های دریافتی و همکاری های مردمی یک باند سه نفره که قصد داشتند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را از مبادی ورودی کیش وارد جزیره کنند شناسایی ، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی با اعلام اینکه این باند سه نفره از اهالی شرق کشور هستند افزود : به دنبال شناسایی افرادی که با این باند همکاری داشتند هستیم و از طریق پلیس استان های مرتبط اقدامات شناسایی این عوامل ادامه خواهد داشت .

سرهنگ شعبانیان با تاکید بر اینکه پلیس در حوزه مبارزه با موادمخدر با تمام توان اقدام خواهد کرد از افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد مخدر تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد .

این مقام انتظامی اظهار کرد : این درصد کشفیات نشان می دهد که پلیس با جدیت بیشتری در عرصه مبارزه با مواد مخدر ورود کرده است .

معاون اجتماعی نیروی انتظامی کیش تصریح کرد : تا زمانی که تقاضای مواد مخدر وجود داشته باشد عرضه آن همچنان ادامه دارد و افراد سود جو برای به دست آوردن سود های هنگفت دست به خطر پذیری (ریسک ) خواهند زد.

وی گفت : روز گذشته نیز فردی که قصد داشت ۷۰۰ گرم انوع مواد مخدرصنعتی شامل شیشه و هروئین بلعیده شده را وارد جزیره کیش کند با هوشیاری ماموان پلیس شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مقامقات قضایی تحویل شد .

سرهنگ شعبانیان توصیه کرد تا در حوزه پیشگیری با اجرای برنامه های همگانی از سوی مدارس ، خانواده ها و تمامی کسانی که در حوزه فرهنگی و آموزش پیشگیری نقش آفرینی می کنند بتوان از این بلای خانمان سوز نجات یافت.

وی افزود: پلیس کیش در تمامی مبادی ورودی با تخصص ویژه پلیسی و بکار گیری تجهیزات از ورود مواد مخدر به جزیره کیش جلوگیری خواهد کرد.

از ابتدای سال و در پنج ماهه نخست امسال ۱۷۰ کیلو انواع مخدر در جزیره کیش کشف و ضبط شده است .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6320
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.