• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

بازدید بزرگترین شرکت برج سازی کشور چین از پروژه پدیده کیش

  • کد خبر : 6102
  • 18 مرداد 1396 - 18:20
بازدید بزرگترین شرکت برج سازی کشور چین از پروژه پدیده کیش

سرمایه‌گذارانی از شرکت مهندسی و عمرانی چاینا استید به همراه مشاور رئیس کل سازمان سرمایه گزاری و کمک‌های اقتصادی و صنعتی ایران از پروژهٔ پدیده شاندیز کیش بازدید کردند.

به گزارش کیشوند نیوز و به‌ نقل از سایت اخبار پدیده، سرمایه‌گذارانی از شرکت مهندسی و عمرانی چاینا استید به همراه مشاور رئیس کل سازمان سرمایه گزاری و کمک‌های اقتصادی و صنعتی ایران از تمامی پتانسیل‌های مجموعه اعم از رستوران قلعه، رستوران کف شیشه‌ای (فانوس)، هایپر مارکت و پروژه پدیده کیش بازدید کردند.

در جلسه‌ای که بین سرمایه گذاران و همراهان با مدیرعامل پدیده شاندیز کیش برگزار شد، نمایده شرکت چاینا استید اعلام امیدواری کرد که بتواند با بستری که در مجموعه پدیده در کیش برای سرمایه‌گذاری و تجارت فراهم است مشارکت خوبی را داشته باشند، همچنین مقرر شد در هفته‌های آتی مدیرعامل و مسئولین عالی رتبه شرکت مذبور از پروژه پدیده کیش بازدید کنند.

در پایان مشاور رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و صنعتی ایران نیز اعلام کرد که این سازمان آمادگی همه نوع همکاری در جهت ایجاد بسترهای مناسب برای حضور سرمایه گذاران خارجی در پدیده کیش را دارد.

شرکت مهندسی وعمرانی چاینا استید بزرگ‌ترین شرکت برج سازی چین بوده که در بین ۵۰۰شرکت بر‌تر جهان حائز رتبه ۵۲شده و در چین رتبهٔ سوم را داراست.

شرکت چاینا استید در حال حاضر بعنوان بزرگ‌ترین شرکت عمرانی چینی در کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس نظیر کویت، قطر، بحرین و عربستان صعودی پروژه‌هایی را در دست اجرا دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6102
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ممنون بابت پیگیری پدیده