• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

هویت دو جسد کشف شده در آبهای کیش همچنان در هاله ای از ابهام

  • کد خبر : 600
  • 14 خرداد 1395 - 0:06
هویت دو جسد کشف شده در آبهای کیش همچنان در هاله ای از ابهام

سرگرد یونس شعبانیان: به احتمال زیاد دو جسد کشف شده متعلق به شناور باری غرق شده باشد. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: پس از اعلام صیادان قایق های ماهیگیری مبنی بر مشاهده جسد در ۶۰ مایلی آبهای کیش، گروه تفحص و نجات ، نیروهای امدادی و پلیس به محل اعزام و با تلاش فراوان […]

سرگرد یونس شعبانیان: به احتمال زیاد دو جسد کشف شده متعلق به شناور باری غرق شده باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: پس از اعلام صیادان قایق های ماهیگیری مبنی بر مشاهده جسد در ۶۰ مایلی آبهای کیش، گروه تفحص و نجات ، نیروهای امدادی و پلیس به محل اعزام و با تلاش فراوان و بی وقفه موفق به یافتن دو جسد شدند که روز دوشنبه به جزیره کیش منتقل شد.

وی با بیان اینکه جسد دیگری در محل یافت نشده افزود : طی روزهای گذشته یک شناور باری نیز که از یک کشور عربی به سمت شهرستان گناوه در حرکت بوده ناپدید شده که حدس بر این است که اجساد یافت شده به احتمال متعلق به این لنج باری باشد.
شعبانیان اظهار داشت : خانواده سرنشینان این شناور که از تاخیر بازگشت چند روزه صیادان به مقصد نگران بودند پس از اطلاع از پیدا شدن دو جسد به کیش آمدند تا اجساد را شناسایی کنند اما تا کنون هیچ یک از دو جسد به دلیل صدمات وارد شده قابل شناسایی نیستند و تشخیص هویت آنها نیاز به آزمایش و زمان بیشتری دارد .
وی با بیان اینکه تیم های امداد و نجات همچنان به جست وجو در آبهای کیش ادامه می دهند به ایرنا گفت : نیروی انتظامی ، دریابانی ، نیروهای امداد و نجات و گروه تفحص با تمام توان در حال جست وجو برای یافتن اجساد احتمالی یا بقایای شناور هستند .
جانشین اداره بندر و دریانوردی جزیره کیش روز دوشنبه از کشف دو جسد در آب های اطراف این جزیره خبر داد وگفت که احتمال دارد این اجساد با شناور باری ناپدید شده در خلیج فارس ارتباط داشته باشد.
شناورباری با شش سرنشین جمعه هفته گذشته دبی را به مقصد بندر ریگ از توابع شهرستان گناوه ترک کرده، که به سبب وزش باد شدید و مواج شدن خلیج فارس در مسیر لاوان به عسلویه ناپدید شده است .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=600
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.