• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

جذاب‌ترین برند خودرویی از دید مشتریان آمریکایی کدام است؟

  • کد خبر : 5995
  • 13 مرداد 1396 - 10:27
جذاب‌ترین برند خودرویی از دید مشتریان آمریکایی کدام است؟

مرکز مطالعات آمریکایی “J.D پاور” که هرساله آمارهای گوناگونی در زمینه‌های مختلف از شرکت‌های بزرگ خودروسازی منتشر می‌کند، به تازگی آمار مربوط به جذاب‌ترین برندهای خودروسازی جهان را در بازار ایالات متحده آمریکا منتشر کرده است.

گفتنی است که این مطالعه بر روی کسانی انجام شده است که بیش از ۹۰ روز ماشین جدید و مدل ۲۰۱۷ خود را تحویل گرفته و از آن استفاده می‌کنند و همچنین جزییات این نظرسنجی بزرگ پیرامون طراحی ظاهری، عملکرد فنی، طراحی داخلی کابین و همچنین امکانات و تجهیزات بکار رفته بر روی اتومبیلشان بوده است که یک نتیجه شگفت انگیز در پی داشته است.
در رتبه بندی کلی، می‌توان شاهد حضور برند پورشه با ۸۸۴ امتیاز در جایگاه نخست این رتبه بندی برای ۱۳ سال پیاپی بود که فارغ از طراحی خطی محصولات پورشه، بیشترین جذابیت را بین مشتریان آمریکایی خود دارد.
بعد از پورشه هم برند نوظهور جنسیس در مدل‌های پرمیوم دیده می‌شود که با کسب ۸۶۹ امتیاز در جایگاه دوم لیست J.D. پاور قرار گرفته است . و بعد از آن می‌توان به ترتیب شاهد حضور شرکت‌های خودروساز آلمانی بود که در این میان برند BMW موفق به کسب ۸۵۵ امتیاز، برند آئودی موفق به کسب ۸۵۴ امتیاز و همچنین برند خودروسازی مرسدس بنز هم در بازار ایالات متحده آمریکا موفق به کسب ۸۵۱ امتیاز شده است که چندان اختلاف فاحشی بین آنان دیده نمی‌شود.
شرکت خودروسازی کرایسلر هم نسبت به سال گذشته با یک رشد بسیار خوب ۴۱ درصد همراه بوده که نمره نهایی آن را به عدد ۸۱۵ رسانده است، در حالی که پس از آن می‌توان شاهد رشد برند “مینی” با افزایش ۳۰ نمره نسبت به سال گذشته، رشد ۲۷ امتیاز برای نیسان و همچنین کمپانی خودروسازی هوندا موفق به دریافت ۲۵ امتیاز بیشتر نسبت به سال گذشته شده است.
بخش دیگری از این نظرسنجی هم مربوط به مدل‌های پرمیوم و غیرپرمیوم می‌شود که نکته جالب این نظرسنجی را می‌توان رشد ۱۰ امتیازی برندهای غیرپرمیوم در بازار ایالات متحده آمریکا نسبت به سال گذشته دانست که امتیاز آن به ۸۰۴ رسیده است، در حالی که مدل‌های پرمیوم در بازار ایالات متحده آمریکا نسبت به سال گذشته تنها ۱ درصد رشد داشته‌اند که در مجموع امتیاز آن به عدد ۸۴۵ رسیده است. /خودروبانک

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5995
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.